*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Nå kan jeg si nesten 100% sikkert at du ikke hadde EL på dag 10, men jeg tror ikke at det er lenge til du får det=)
*tybber* Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Nå er jeg på dag 17, og tempen blir bare lavere og lavere! I dag var den på 35,73! Så da får jeg vel EL på dag 21 denne gangen òg da! :S Hvordan var din syklus etter pille-slutt?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2007 Ser ut som EL er på vei nå=) Kanskje du får EL et par dager før enn sist. Etter pille-slutt var syklusen min først på 32 dager, så på 30, så 28 og nå er den ganske stabil på 26-27. Så den har blitt litt nedkorta. Håper det ikke tar lang tid før din blir litt mer "normal". Så gøy at du har skrevet deg opp på IKM lista på Bli Gravid. Håper vi begge kan hoppe over til 1. tri snart=)=)
*tybber* Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Tempen min var litt høyere i dag, 35,98! Blir ikke klok på det greine her jeg! =P Ikke "skjønner" jeg hvordan jeg skal fylle ut FF heller, med utfloden liksom! Skjønner ikke hva som er hva! *haha* Men samma det! Er ikke såå viktig akkurat! =P
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2007 Tror kanskje at du hadde EL i går=) Gå inn på http://www.pernille.info/utflod.htm der står det om de forskjellige utflodene;-)
*tybber* Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Tror du? *hihi* Vi hadde sex i går, men hoppa av i svingen da! *kjedelig* Takk for linken, nå skjønte jeg litt mer kan du si! ;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2007 hihi, bra du skjønte mer;) Så dumt at dere hoppet av. Prøv igjen i dag, det kan fortsatt være håp! Uansett så er ikke hoppe-av metoden sikker;) Er jo ikke sikkert at du har hatt det da, men kan se sånn ut;) Må se hvordan tempen din blir de neste dagene.
*tybber* Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Han tør ikke å fullføre nå, når han vet hvordan jeg ligger ann! =P Aner jo ikke når EL er eller noe som helst! *hihi* Så skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lage "dealer" med han! Han som "vinner" uansett! *haha*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2007 Det er frekt hvis han alltid vinner=( Men du kan jo bli gravid selv om han hopper av da;P
*tybber* Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Det blir jo til at han alltid vinner, for sjansen er ikke akkurat STOR for at jeg skal bli gravid når han hopper av på dag 12! I går "diskuterte" vi litt da! Gråt og greier jeg! :S Han presterte nemlig å si at jeg bare var sammen med han for å få baby! Jeg ble såå lei meg! ( Han holdt rundt meg og sa at det ikke var det han mente, men jeg vet ikke jeg. Sa ihvertfall at vi skulle slutte å lage dealer, og jeg spurte om han ville jeg skulle begynne på p-pilla. Men NEI, det ville han ikke, og han ville at vi skulle fortsette med dealene våre. Sa det jeg skrev her, at jeg "vinner" jo ingen ting på de dealene, så jeg gadd ikke. Så sovna vi! =P Sorry, dette ble langt! :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå