Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Kan dere anbefale et resiemål? En plass hvor det ikke er så dyrt og leve.. Har ikke lyst og reise til canariøyene f. eks. for det er det så dyrt.. Tenkte på bulgaria.. Men har hørt så mye forskjellig derfra.. Men der er det i hvertfall billig og leve.. Men noen som har noen andre forslag enn bulgaria? Eller positive/negative ting og si om det? (Trenger ikke og være barnevennelig)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Hellas. Bare unngå de største charterstedene så er det rimeligere.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 skal bere si hvor jeg vil reise, sikkert ikke særlig babyvennlig, men til Svalbard. Til Pyramiden, den frareiste byen der det fortsatt ligger bøker på biblioteket og leker på skolen. Mannen min planlegger Egypt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Takker for svar=) Flere forslag mottas med takk=D
2nj♥ Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Kroatia, Hellas, Dubai, Thailand, Bali..... spørs om reisen også skal være billig og hvor langt dere vil reise.....
2nj♥ Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 På Bali er det kjempebillig å leve. Superflott er det også eneste er at det er lang flyreise. -Anbefales. Thailand er litt dyrere, men også veldig billig. Og noen timer kortere flyreise. Dubai er kjempeflott. Litt dyrt å bo, men kan finne billig også. Mat osv er billig. Hellas har jo mange flotte øyer som det er billig å leve på. Tyrkia er jo også billig, var iallfall det (lenge siden jeg har vært der), men det er ikke mitt favorittland iallfall. Kroatia er billig og bra. Dit har jeg lyst å reise snart, men først skal vi til Portugal som jeg ikke har vært i enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå