manonym Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Har en gutt som har mye luft i magen, og mener jeg har hørt om noen som kjøpte inn to ting, minifom og en ting til. De prøvde da først å gi den andre greia jeg ikke husker hva var, før de vurderte å gi han minifom. Noen som vet hva jeg mener???? Tror ikke jeg spiser noe spesielt som han kan reagere på. Spiser sjokolade og brus bare i helgene og har ikke merket noe på dette. Drikker ikke kaffi. Om jeg skal kutte ut melkeprodukter så tror jeg at jeg kommer til å slite. Er det ikke melk i alt da???
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Har du prøvd sukkervann?? 1 ss sukker til 1dl vann, kokes opp til sukkeret er oppløst, malt utblandet i vann/melken, varmepose på magen... Det er det jeg har gitt gutten min. Miniform sluttet jeg å bruke da jeg las at det er skadelig. Lykke til, og husk det går over etter 3 mnd sier de dersom det er kolikk....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Jeg gav Lukas 1 ts lunken ammete 3 ganger om dagen! Proppet som en helt da :-) Fikk råd om det her inne, hørte med flerer! Fungerte veldig bra på han vartfall!
manonym Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, her begynte det når han fylte 3 måneder...... Hadde ikke tenkt å gi minifom, derfor jeg lurte på om noen skjønte hva jeg snakket om=) Husker at jeg leste noe her inne en gang skjønner du.
manonym Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 Prompet du mener? Høres bra ut det, men hvor får jeg kjøpt dette da???
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, er fra nord så her sier vi proppa :-p Ammete har de på apotek og helsekost! Tok den i begynnelsen selv, men da økte jeg bare melkeproduksjonen og proppa som en sjøman selv :-p Så fikk jeg rådet og gav det til han! Det hjalp!
manonym Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, okei=) Er det forskjellige merker??? At det er noe som er bedre en annet?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 De hadde en på helsekost som var i rosa eske. Husker ikke navnet, men dat var i poser ikke pulver. Den syns jeg var best (dyrest også da) men,men. Så har de kloster, litt billigere, men ikke fult så god! Har også i pulver, de har jeg ikke prøvd! Må ikke gi over 1 ts 3 ganger om dagen! Da blir gutten veeeldig vindfull :-p Jeg gav 9, 14 og 18 :-) ca da :-) Er absolutt verdt og prøve om han plages :-)
manonym Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2007 Ja tror jeg skal prøve det! Men nå er det bare på kvelden han sliter, når vi skal legge han. Holder det da å gi ca kl 18 som du sa? Eller må man gi to ganger til i løpet av dagen for å forebygge? eller?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Nei tror nok det holder! Prøv det til og begynne med :-) Så ser du jo selv om du kanskje vil gi han en gang tidligere på dagen også :-)
manonym Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2007 Jepp, det skal jeg gjør. Tuuuuusen takk for tipset!!!!=) Er skeptisk til å gi så mye sukkervann, så da kom dette tipset veldig godt med;)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Vi gav også sukkervann en stund, med det resultatet at han ble mer våken og sov dårligere om natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå