Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat blitt 33 år, og nå har vi funnet ut at det er på tide med barn. :-)

Sluttet nettopp med p-piller etter 12 år på, så jeg vet at det kan ta litt tid før vi lykkes. Noen som har gode råd? Og er det andre på min alser som prøver for fødrste gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 og vi begynte prøvingen for noen måneder siden. Sluttet på pillene i oktober etter å ha gått på de i ca 10 år, og kom rett inn i ekspemplariske sykluser på 28 dager. Ble gravid i februar men mistet etter 9 uker, så nå er det på an igjen! Vi er ganske mange over 30 her inne, faktisk! :)

Skrevet

Ja det er ihvertfall en spennende tid fremover.

Håper jeg kommer greit inn i syklusene jeg også. Det gjenstår å se...

Skrevet

Hei, og velkommen!

Jeg blir 31 i år og prøver på første! Sluttet på p-pille etter 15 år på, og fikk normal syklus første måneden. Er bare inne i 2pp enda så er jo ikke helt sikker på at de holder seg stabile enda, men satser selvfølgelig på at jeg slipper å finne ut av det.....!

Lykke til!

Skrevet

Hei guri74! Blir 31, har prøvd i ett år nå. Har blitt gravid to ganger, men mister spirene etter to måneder. Håper du er heldigere!!!!! Jeg satser på at den snart sitter hos meg også! Koselig at det er flere over 30! LYKKE TIL!!!!

Skrevet

Hei Guri! Jeg er 32 og har akkurat begynt å prøve! Har gått på p-piller i 15 år, men kroppen kjennes fin den! Nå er det joe en stund siden jeg har hatt vanlige sykluser, så jeg vet ikke hvor lang min syklus egentlig er. Men har ikke startet opp med el tester eller temp osv ennå. Må bli "kjent" med kroppen litt først føler jeg. Og skjer det noe undervegs, så er jeg bar happy! Er inne i 1pp nå. Vi krysser fingre hva? Lykke til!

Skrevet

Halla! Puh - godt at det er flere av oss her - jeg fyller 32 i år og går i disse dager inn i 2. pp etter uttak av hormonspiral i slutten av april. Jeg kjenner eggløsningen min godt og fikk TR nøyaktig 14 dager etter eggløsning og håper det holder seg så forutsigbart inntil det bli full klaff. Lykke til alle!

Skrevet

Hallo!

Gratulerer med dagen!

Fint å se at det er flere som har ventet med å få barn.

Har vært sammen med sammen med samme mann i over 12 år, men har ikke følt noe behov for å få barn. Men så plutselig kom det over meg allikevel. Så nå er jeg temmelig klar.

Lykke til alle prøvere!!!!

Ha en fin 17.mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...