Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å forstå disse syklusene?

Anbefalte innlegg

I dag begynte jeg å blø, på dag 20 i syklusen...:/

Forrige mnd begynte det på dag 31, og før der igjen på dag 28.

Hva er det som skjer nå da? Er det noen som har hatt det på samme måte, hvor det har stabilisert seg igjen, eller er det dette som blir normalen fremover nå? Argh!!! Ikke har jeg hatt el. heller, for jeg har testet hver dag siden siste mens.

Noen som kan øse av sin kunnskap og erfaring???

Fortsetter under...

Hei! Jeg kan ikke akkurat øse av min kunnskap og erfaring, men vil bare si at det er ganske normalt med ustabile sykluser, særlig hvis du akkurat har slutta på pilla eller hatt en MA/SA. Men en syklus på 20 dager, og uten el, er jo ikke noe særlig (Du er sikker på at det er mensen som kommer - noen blør jo litt i forbindelse med el). Jeg ville ha tatt en tur til legen hvis det fortsetter slik. Lykke til!

Hei! Har hatt det på samme måte siden august i fjor jeg også. Slitsomt! Men for meg ser det ut som det bare er slik. Vanskelig å finne eggløsning ja. Har også brukt ELtester, og det er ikke alltid at jeg har funnet den hver måned. Men så, når jeg minst ventet det, ble jeg gravid likevel. Bare så synd at det endte i en SA. Så med andre ord tror jeg ikke at testene er helt pålitelige bestandig. Man må bare sørge for å ha sex jevnlig;o) Tredje hver dag som samboeren min sier=) (Umulig for meg).

Håper du finner en rytme, og at du får en spire snart=)

Takk for svar, jenter.

Silkemage; du har hatt det slik siden aug?? Hjelpes! Skjønner at du synes det er slitsomt, ja. Og trist at det endte i sa, men da vet du hvertfall at det er el.

Om jeg bare hadde funnet el. ihvertfall så kunne jeg tatt det litt mer med ro. Nei, det er noe dritt det her, når ikke ting kan være som normalt.

Jeg håper det klaffer snart for dere!

Hei!

Jeg har også bare hatt tullesykluser etter p-pilleslutt.. Gynekologen fant ut vha innvendig ultralyd og blodprøver at jeg har pco, dvs syster på eggstokkene slik at jeg har skjeldent eggløsning. Syklusene ble mye bedre etter at jeg begynte med akupunktur og fotsoneterapi. Ellers har jeg hørt at kroppen kan bruke opp til ett år å finne sin egen rytme igjen etter langvarig p-pillebruk.. Ta en tur til gyn,du. Lykke til!

Annonse

Vet ikke helt. Men cystene forsvinner/blir færre ved p-pillebruk...for så å komme tilbake når man ikke bruker p-piller. Hvis du for halvannet år siden ikke gikk på pilla og ul så bra ut, høres det jo litt rart ut om det bare plutselig skulle oppstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...