Gå til innhold

Hvor langt på vei da du fant ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv var jeg 6+3.Sluttet på en minipille, og da ble det litt kluss i syklusen. Uten symptomer, tenkte bare ikke på det, og forventet at det ble seinere med pillestopp! Jippi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4+5 ..... jeg dro testingen ut i det lengste.... ;p

Skrevet

3+3... Så ventetiden har vært lang allerede :-) Er 7+5 i dag.

Skrevet

3+1. Jeg er blant de utålmodige jeg..Testet tidlig-tidlig fordi jeg var så sikker på at jeg var gravid. Men nå må jeg si jeg angrer litt..for jeg føler jeg har gått såååå lenge allerede! Heeh..Ris til egen rumpe det :)

Skrevet

3+7. Det var helt uventet, har hatt kluss i syklussen min så jeg regnet ikke med IKM før nå på lørdag, men det vist seg å være feil siden jeg fikk positiv forrige fredag.

Skrevet

Omtrent 5 uker - har hatt noe uregelmessig mens det siste halve året, så jeg ventet lengst mulig.

Skrevet

akkurat 4 uker

Skrevet

7+5, var ganske seint, men eg har en syklus heilt utenom det vanlige. Det kan gå alt frå 3 veke mellom kvar mens til 7-8 veke.. heilt utrulig! har prøvd å bli gravid i over et år:) jippi!

Skrevet

Var ca 7+3. Så ventet ganske lenge, fikk mistanker i uke 6, men var da på reisejobb uten sjangs for å komme til et apotek.. Er nå 9+2 og gleder meg mer og mer :)

Skrevet

ni uker... første testen var neg(uke 7)...så ventet to uker før jeg testet en gang til og da var den positiv:)

Skrevet

Tja, ved 5 eller 9 uker... er enten 9 eller 13 uker nå, vet ikke riktig ennå! ganske teit å ikke vite det egentlig... håper på 9 uker så det blir 1 år mellom barna mine iallefall!!

Skrevet

Drøyt 6 uker på vei. Mensen var ikke blitt helt stabil enda, så jeg ville ikke teste for tidlig. Så testen var veldig tydelig da jeg først testa :-)

Skrevet

Jeg var ca fire uker, husker ikke helt jeg. Men det var egentlig ikke så veldig overraskende, for jeg har en babycomp som viste ett sansynlig svangerskap.

Skrevet

Haha, på vei ut av senga;)

Neida, så tidlig som det gikk ann egentlig, tror jeg slo ut etter knappe to uker... Har gjort det med alle mine...

Og denne gangen har det gått overraskende fort!!

Skrevet

Jeg var 6 uker :)

Skrevet

jeg var 3+5 :)

Skrevet

Jeg var 5+0.

Skrevet

Er det bare jeg som kjente det i løpet av et par dager? Hm.. Føler meg litt unormal nå. Jeg fikk veldig sterke symptomer allerede et par dager etter eggløsning; jeg ble vannvittig humørsyk og fikk den stinne følelsen i magen, den som gjør det vanskelig å trekke den inn. Kanskje jeg merket det så raskt fordi jeg hadde en SA i februar, så symptomene var friskt i minnet.

Jeg testet i dag, 1 dag etter IKM, og den var positiv!

Skrevet

3+5, tiden går sakte... sukk! Har visst om graviditeten i en måned nå, og er ikke lenger enn 8 uker idag. Ett sted må man jo starte.....en god start....på noe godt!

Skrevet

Jeg var 3+1 på vei...så ja, jeg får også laaaang ventetid...sukk...jaja...det er deilig å gå med tanken og vissheten også da. ;)

Skrevet

Jeg var 6+2. Hadde testet tidligere, men ikke fått positivt før da. Testet med eggløsningstester et par dager tidligere, og da de slo ut, måtte jeg og teste med gravitest igjen. Denne gang var den positiv! Tok en til dagen etter, og den var jo positiv denne også, så jeg er visst gravid gitt! :o) Jippiiii!! (Er 6+5 idag:o) )

Skrevet

Jeg begynte å merke symptomer en ukes tid etter EL og ble gradvis mer sikker på hva som var på gang. Testet positivt da jeg var 4+1.

april d.

Egget fester seg ikke før omtrent en uke etter EL så det går ikke an å merke det rett etter EL. Kan du ha hatt EL tidligere?

Skrevet

Hei Krokodillemor!

Det er absolutt mulig at eggløsningen min var tidligere enn jeg trodde,- det virker nesten slik. Den har vært i ulage etter en SA i februar, og nesten umulig å merke. Jeg fører en 'graviditetslogg', så jeg har skrevet ned alle datoer og symptomer der. Det er ingen tvil om at jeg begynte å kjenne noe da jeg gjorde. Kan jeg dermed regne meg tilbake en uke fra disse symptomene for å finne ut når det var jeg FAKTISK hadde eggløsning? Beklager om dette er teite spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...