Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg fødte for 2 uker siden og fikk en rift som ble sydd. Men nå ser jeg at riften fortsatt er der, jeg har et hakk nedover i mellomkjøttet som væsker og blør litt, men jeg har ingen smerter derfra. Skulle ikke dette ha grodd til nå? Har stingene forsvunnet for tidlig, eller har jordmor sydd for kort opp? Jeg kan jo ikke ha det sånn, med denne "forlengelsen" blir jo skjedeåpningen enorm. Noen andre som har vært borti lignende? Vil det gro av seg selv, eller må jeg oppsøke lege/barselpoliklinikk e.l? Off, jeg hadde håpet jeg var ferdig med plaging av underlivet for denne gang!
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Fødte for 3 ukersiden, riftn min begynnte ikke å se grod ut før nå, der hvor de klippte syns jeg fremdeles det ser merkelig ut. Men syns du skal ringte legen jeg hvis du beskymmrer deg, mye bedre å gjøre det å få litt ro, enn å gå å engste seg.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Få en time så slipper du bekymre deg. jeg gikk tilbake etter en uke da jeg hadde så vondt og merket at en rift ikke grodde.ø De ordnet det kjapt og jeg fikk begynne å leges. Legen sa at man skal ikke gå rundt å ha vondt så lenge da får de se på det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå