Gå til innhold

Hvordan skjule graviditet på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode råd for hvordan komme seg unna alkohol på 17 . mai slik at ingen fatter mistanke? Har invitert et gjeng fra jobb og vil nødig at de skal skjønne at noe er i gjerde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så slitsomt det der. Sliter mer med laksen og spekematen- alle vet jeg elsker det. Må jo bare spise litt, vil ikke si det enda, er i uke 7. Hvor langt er du? Når du har inviterthjem kan du jo fylle alkoholfritt på en vin med skrukork. Nipp til det du får sjenket oppi og hell ut når ingen ser!!

Skrevet

kan du komme med en hvit løgn om at du går på pencilin kanskje?

Skrevet

Jeg er ikke vant til alkohol på 17.-mai, men har skjønt at det er ulike tradisjoner andre steder i landet.

Ha noen munkholm i kjøleskapet som du fyller glasset ditt med eller ha alkoholfri vin godt gjemt.

Skrevet

Tror det med clausthaler er en god idé, evt. alkoholfri... Er bare 5 uker. Har også et problem med spekemat og røket laks, men leste på mattilsynets nettsider at dersom det er ferskt nok skulle det gå bra. Hva som menes med fersk røket laks, er jo en annen sak.

Skrevet

du kan si at det ble litt mye vin på 16 mai, så du føler ikke for å drikke alkohol. fyllesjuke kan være kraftig den!!

Skrevet

Hei.

Ikke si at du bruker penicillin for da kommer det:Du er gravid.helt garantert (har bruket den selv, og det var ikke lurt)

vi feiret bursdag og da kjøpte jeg alkoholfri vin, prøvde først å bytte etikett, men dette var ikke helt enkelt selv om jeg la den i vann. så jeg byttet bare innholdet med en annen flaske, og vips det gikk kjempe bra. ingen mistanker. Eneste var jo at jeg ikke ble full da, men ja ja kunne jo ikke spille akkurat.

Lykke til:)

Skrevet

Støtter det med at det ble litt mye 16.mai.. Det er ingen som er så hjerterå at de forsøker å presse alkohol i en fyllasyk person :) Jeg er heller ikke vant til alkohol på 17.mai - men spekematen blir en prøvelse å avstå fra :)

Skrevet

Spekemat og røkelaks går bra dersom du har hatt den i frysen. Jeg har lagt spekematen vår i frysen for noen dager siden og tar den op igjen i kveld. Da er den trygg for meg å spise og jeg tror ikke de andre vil merke at den har vært frossen.

Når det gjelder alkohol, har jeg tenkt å få veldig lyst til eplesider i morgen. Kjøpte sider i Sverige med 0,2 % alkohol (ikke den søte avrianten) og det kan neppe være skadelig med et glass eller to. Det passer i øvrig fint til spekemat, så jeg tror ikke noen vil synes det er rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...