kokko Skrevet 16. mai 2007 #1 Del Skrevet 16. mai 2007 Tro minsten har snudd døgnet... sov jo i hele går....men nå natten kom så var han ikke like glad i å sove. då var jeg og han våken fra kl 2- 6 i dag. og eldsta jentå våkna kl 07:00... gjett om jeg er trøtt nå. og gjett om jeg gleder meg til at eldsta jentå skal begynne i barnehagen til høsten... Akuratt nå forstår jeg ikke at det er noen der ute som vil ha eldste ungen hjemma i lag med den nye lille i familien, i allefall ikke 100%. Hva gjøre dere på slike dager som dette... når du ikke har sovet om natten? Jeg er glad jeg har mormor i nærheten, så mi eldsta jenta er det i 50 % +/- bare så synd at mormor har reist på hytten nå... ellers så hadde jeg nok sendt henne dit i dag.... for jeg er jo super trøtt. ååå jeg har nedtelling til pappen er ferdig på jobb... då skal me reise til svigers... og jeg skal sove i bilen... tro jeg skal ta med meg ei lita puta.. mye letter med første ungen når den har våke netter fordi då kan jeg jo bare sove når den hviler.. men det går ikke med en 3 åring, vill og aktiv 3 åring... men nå har jeg satt på film til henne slik at jeg bare kan slappe av litt.... det var mitt hjerte sukk for i dag... ha en kjempe god 17 mai feiring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 17. mai 2007 #2 Del Skrevet 17. mai 2007 he he...har det helt likt her, jeg oxo har en søt bebi på 6 uker, en 3 åring og en 7 åring.... er enig med deg der, det blir slitsomt til tider, spesielt når de 2 store bare slåss.....jeg og pleier ¨å sende dattern min hos mamman min som nesten er naboen min for å få litt avlastning, men blir litt vanskelig nå som mamman min har reist på ferie (/ blir borte i 4 uker ).......ja ja, får bare bhite sammen tenna her og gjøre det beste ut av det......godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det sånn da...he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. mai 2007 #3 Del Skrevet 26. mai 2007 har innsett at det blir lite søvn på noen år nå.. hehe! får ta en power-nap på dagen når knåtten sover... ellers blir an vel helt ape etterhvert!ZZzzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå