Gå til innhold

jeg tror jeg spotter! Når kan jeg ta en test? Vær snill og svar FORT!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spotter? Tror du tr er på vei eller festeblødning? Uansett ville jeg ha venta fem dager (en festeblødning vil ikke gi utslag som gravid før fem dager uansett) - blir fort dyrt å teste mange dager på rad. Vent du!!!! Lykke til:)

jeg kuttet ut pillen fredag 11.5,siste tabletten tok jeg den 10.pga mistanke på graviditet.i helga fikk jeg sånn grusomme mensmurringer.i både nedre del av ryggen og nedre del av magen og der hvor egglederene er.har også kjentest ut som om noe strekte seg,en sene eller noe.jeg kjente d der egglederene er.i går begynte jeg å blø litt,men veldig lite,bare et par spor på bindet.i dag blør jeg litt mer,ikke mye,bare at jeg tisser litt blod.+de sporene på bindet.Er d festeblødning skal man vel ikke blø mer enn litt 1 dag vel,eller? Mensmurringen har ikke gått helt over enda,ikke noen andre symtomer heller,har litt ømme bryst,ganske sår på brystvortene.Frøs i dag og da kjente jeg d godt i brystvortene..blodårene på kroppen er veldig tydelige,tilogmed rundt munnen,ser ut som jeghar bart,he he..sure oppstøt,halsbrann...

Oj, dette var vanskelig å tolke!!! Er nok ingen ekspert, så kanskje du skal prøve med en gravidttest først, og så ringe lege??

Gravidsymtomper du beskriver:

Det med eggelederen.. jeg har hatt smerter når jeg skal få og ha eggeløsning. Men når jeg har vært gravid, har jeg hatt smerter når jeg har reist meg opp fra stol/sofa- det iler nedover- ikke godt! + at alle de andre du beskriver i de siste setningene er typiske gravidtegn.

Men, at du tisser blod - kan være tegn på at du spontanaborterer... Da vil du blød/tisse masse blod i de nærmeste timene. Ring lege/legevakt om du blir svimmel, da har du mista for mye, og trenger tilsyn..

Ta gravidtest først. Ring lege etterpå!

Masse lykke til!!

Annonse

hei, uff, jeg misforstod jeg da, det med blodet. Det er bra du ikke blør noe særlig!!

Siden du har mistanke om at du er gravid, så ville jeg ha testa. Drikk lite, og hold deg i fire timer før du tar en gravid.test. Er den positiv, så ja, kan du ringe legen for en time.

'Men det kan også være at ppillene skaper litt ugreie med syklusene dine, slik at smerter ved eggelederen er en slags eggeløsning (kan spotte litt ved eggeløsning og er du gravid kan man spotte litt etter sex). Ikke godt å si i grunn... Ønsker deg lykke til:) Håper du finner ut av dette!! (må på jobb nå- lykke til)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...