Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 God morgen! I går var jeg hos legen og fikk tatt blodprøve for å finne ut hcg nivå. Er så spent på om vi har lykkes at jeg ikke klarer å vente til ikm. Er kun en uke siden ønskelig befruktning. andre som har gjort dette? Får svar på fredag, men vet ikke om det blir nøyaktig svar... Noen som vet??? Tusen takk til dere som klarer å svare. Og du sure anonym kan holde deg unna...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 jeg tror nok de kan finne svar på det, men det er overhode ikke sikkert! en uke etter unnfangelse er veldig kort tid.. egget fester seg først fra 5-7 dager etter el. det vil si at om det har festet seg på dag 7, vil du nok slite med å finne noe av dette på en blodprøve, fordi hcg ikke skilles ut før egget har festet seg. Men Hvis det festet seg på dag 5 eller før, (sjeldent før men dog) vil nok blodprøven kunne indikere stigning i hcg, selv om man ikke er bekreftet gravid før man har hcg over 40. håper det går bra, og husk, hvis den er negativ, var det nok for tidlig. Da må du bare pine deg igjennom en uke til ;-) vet hvordan du har det... hehe. lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Hvorfro i all verden gjør du dette? Hvis du skal fly til lege og ta en DYR bl.pr. hver gang du håper du er gravid blir dette for mye av det gode. Kan ikke fatte at legen lot deg ta en sånn blodprøve, løy du om IKM? Håper nesten at du ikke er gravid, dette er for drøyt!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Hei du grinete anonyme. For det første: NEI jeg løy ikke om IKM, hvorfor i alle dager skulle jeg gjort det??? For det andre var ikke blodprøven dyr. For det tredje er dette noe jeg aldri har gjort før. Jeg hadde time, og tenkte at da kunne jeg ta dette opp i samme slengen, så jeg slapp å vente. Helsesøster mente at de skulle få et ganske sikkert svar, så hvorfor da vente? Hvis du ikke har noe bedre svar å komme med kan du bare holde deg unna. Les innleggene som er ment til deg og ta et hint!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Herre guuuuuuuuuud........... Hvis helsesøster mente du skulle få et ganske sikkert svar, hva f*** maser du her inne etter da??! Og nei, bl.pr. er sikkert ikke dyr for deg, for du bet. bare en egenandel. Men prøven er dyr å framkalle, og hvem er det som betaler for det? Jo, vi skattebetalerne!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Nei, nå sitter jeg å ler av deg. Er det mulig å være så grinete. Hehe. Ach ja, stakkars deg. JEg spør her inne fordi jeg er ute etter svar fra damer som har tatt prøver så lenge før ikm og er spent på det svaret de fikk. Det er det disse sidene er for. Er det ikke det da? Lurer på hvorfor du gidder å være her inne når du bare har tull å si... svar meg gjerne på den!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 du anonyme... ro deg litt ned her.... hvis hun lurer på noe, må hun jo få lov til å spørre... ikke så mange som er intressert i så hissige svar. du har sakt før at "det må de bare tåle i og med de spør" og da sier jeg at du burde tåle at det er mange/aller fleste ser på dette som frekk oppførsel, og er ganske ødeleggende for oss her inne. Vi ønsker en fin stemning her, slik at dem på bli gravid tørr å komme inn til oss når det blir deres tur. du burde da akseptere at slik skriking og oppgitthet ikke har noe her å gjøre, å heller forsøke å svare litt mindre kvast. veldig lett når du har anonym knappen å skjule deg bak. har selv blitt irritert å gjort akkurat det samme som deg, men jeg har funnet ut at det ødelegger bare stemningen, så de innleggene som irriterer meg - de svarer jeg ikke på. og vil jeg lage kvalm, finnes kranglesiden. bare et lite tips fra en kranglefant til en annen.... og du? du skriver "vi skattebetalere" (at vi betaler blodprøven hennes) da må jeg bare si at det kan liksågodt være hun selvs skattepenger også. vi betaler for dine besøk til legen, og for mange andre ting som koster mye av skattepengene. de er der for en grunn. vi skatter såpass mye at jeg synes vi har rett til å benytte oss av rettighetene våre. skatten blir ikke værre av den grunn. lykke til med humøret :-) klem fra
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Så søt du er... Jeg svarer ikke bare tull, det er et faktum at det IKKE er vanlig å ta hcg-blodprøve FØR ikm. At du ikke får mange svar på sprøsmålet ditt er et tydelig tegn på dette. Normale, oppegående jenter venter nemlig på mens og ser om den kommer eller ikke, og kommer den ikke så tar de en test. Er den pos. så er man gravid, er den neg. så er man ikke gravid. Verre er det ikke! Hvorfor dette er så jæ*** vanskelig for deg sier mer om deg enn om oss her inne!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Hahaha. Du trodde vel kanskje at du skulle klare å såre meg du anonyme sånn som du klarer med mange andre. Men du gir meg bare litt latter i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå