Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg vet mange har spurt om dette før, men jeg tar risken og spør igjen, til tross for at jeg sikkert får mange sure svar fra dere anonyme... Jeg er i dag akkurat 9uker på vei, men så langt har jeg ikke hatt noen symptomer omtrent... Puppene mine er ikke ømme, eller såre slik som hos de fleste andre, jeg er aldri kvalm, bare SÅ VIDT litt på morgenkvisten innimellom, jeg har ikke dårlig matlyst.. Er egentlig akkurat den samme gamle, bortsett fra at jeg merker "det skjer" ting i magen. kjenner det rykker litt til noen ganger hvis jeg nyser/hoster o.l.. Blir litt nervøs for at det kan være noe galt siden jeg ikke merker noe annet enn dette.. Skal på første kontroll 23.mai, og håper ikke jeg får dårlige nyheter da Noen andre som har det som meg? Ingen symptomer, men hvor det har gått helt fint? Klem fra meg...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 det går nok kjempe bra. Mange som ikke har symptomer i det hele tatt. og så lenge du slipper plager skal du være glad men er du skikkelig bekymret er det bare å snakke med legen din for det er ikke noe godt å være bekymret. Men jeg er sikker på at det går bra...
Krinolina Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Min mor hadde tre svangerskap uten plager eller symptomer. Ikke borte fra jobben en dag. Skulle ønske jeg hadde arvet den egenskapen ; ) Bare nyt det, du! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Skjønner så godt din bekymring! Lurer ofte på om jeg er den eneste uten plager. Er nesten 7 uker og har absolutt ingen symptomer. Kanskje litt mer sulten.. men kan jo være innbilning! Har en liten på 10 mnd, og hadde et drømmesvangerskap.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Ei venninne av meg har ikke hatt noen symptomer hittil og er nå i uke 18-19, og de var på ultralyd forrige uke og så at alt stod bra til med den lille i magen. Jeg vet om flere som har vært symptomfri som det har gått helt fint med. Kanskje det er en liten gutt inni der? Har hørt at jenter kan gi mer kvalme osv. Håper det går bra med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå