gullet-07 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Baby er 8 uker idag. Vi har prøvd flere ganger, men det er vondt. Veldig trangt, og vi har nå tatt en pause i prøvingen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Vi hadde ikke sex før gullet var 4måneder. Kanskje det hjelper med en glidekrem hvis du er tørr og derfor får vondt? Tror uansett man ikke skal presse seg for mye. Sexlivet kommer nok tilbake etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Ikke noe å stresse med. Prøv igjen når du er klar. Ikke for å skremme deg,,men jeg får av og til vondt ennå,,gullet mitt er 9 mnd.. Viktig å være forsiktig og være helt avslappet.. Det er viktig å gi partneren oppmerksomhet på andre måter også..det har ikke jeg vært flink til.. Fikk slengt her om dagen at jeg sjelden ga han et kyss osv.. Så nå har jeg virkelig gått inn for å "se" kjæresten min også Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Vi hadde det etter ca 3 mnd.Null sex i svangerskapet heller. Jeg har og hadde ikke spesielt lyst egentlig. Men mannen min har vært fæl til å mase... Syns ikke det var noe spesielt jeg, har mer enn nok med barn om dagen, har 4 stk som krever sitt og han er aldri hjemme omtrent.Så det føles ikke baturlig å hoppe til senga med en jeg knapt snakker med, og som knapt ser barna sine.Han bare jobber :-(
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 vi har fortsatt ikke gjort det, babyen er snart 4 mndr. Frister ikke, og lysten er borte vekk.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Vi har heller ikke hatt sex etter fødselen, og babyen er 10 uker. Forrige gang tok det laaaaaaaaaaaaang tid før vi i det hele tatt prøvde, Jeg var veldig sår og hadde sydd en del da. Det er vel bare å prøve litt etter hvert, med litt glidekrem...
EleResa Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Ikke stress så mye med det, seksuallivet tar seg opp igjen etterhvert skal du se Vi startet vel da snuppa var ca 3 mnd, men det tok lang tid før han kunne komme helt inn i meg og jukke som vanlig *ler av språkbruken*, måtte være ganske forsiktige ja! Men ved å ta det gradvis så var det ikke vondt for meg og huden som var sydd ble strukket pent og pyntelig. I mellomtiden gjorde vi mye annet enn selve samleiet
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 har også mistet helt lysten, føles som å bo sammen med en god venn, og har en felles interesse av at babyen har det bra - og det er det... grunnet SA ved tidligere graviditet, hadde vi lite sex i svangerskapet også... "Får håpe det blir sex dette året da...", sier min mann... virkelig triste greier, I know... Må ha verdens mest tolmodige mann...
Rose69 Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Velkommen til klubben ;-) Fødte i desember...say no more...men det går greit.Mannen min og jeg er åpen om det og vet det ikke er vedvarende.Vi er slitne om kvelden.Men vi holder mye rundt hverandre og klemmer mye.DET er viktig! :-) Snart skal lillegutt på eget rom, da blir d kanskje andre boller... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå