Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Noen triks for å få til det der? Lukas er vant med vanlig tutkopp, men det blir litt gris med dem! Så vil få det til med denne antigrisekoppen :-p
BettyBoob Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 mener du disse avent koppene? jeg har noen sånne, pjokken drikker av dem helt fint men KUN hvis jeg holder dem!! Han er veldig serviceminded.....14 mnd.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 Sportskoppen er avent og tutkoppen er mam. Han har vanlig tutkopp fra avent som han ikke trenger suge så veldig som disse, den drikker han helt fint av. Disse to andre må han suge ganske hardt for og få ut vesken! De er jo suveren når de ikke griser og kan ha med deg på tur! :-)
Mamma So Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Vesla liker ikke disse tute-koppene. Hun drikker selv av små vanlige glass hjemme (har blitt flink til dette, og søler hun nå så er det med vilje). Når vi er på farten bruker jeg flaske med sports topp (disse finnes nå også i barnestørrelse på de fleste kiosker og butikker). Hun er selvsagt mest begeistret for dem med litt smak på (men de inneholder kunstig søtningsmiddel, så de prøver jeg å unngå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå