Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hadde et innlegg her for en tid tilbake. Gjelder min lillegutt som i dag er 2 mnd. Når vi var på 6-ukerskontroll ble vi henvist videre til barnelege på sykehuset iom at lillegutt har "ristninger/skjelvinger" på foten. Kan også se det på armene av og til. Fikk ikke noen annen forklaring enn at det dreier seg om nervesystemet. Ble fryktelig betenkt med det samme, men har klart å slått meg litt til ro med at alt forhåpentligvis er bra og at de gjør det for å være på den sikre siden. Men i dag skal vi på sykehuset, og nå kjenner jeg at jeg ikke er fullt så rolig lenger..... Gud - jeg gruer meg så innmari.......!!!!! Skulle strøket bunads-skjorter og ordnet alt klart til i morgen, men klarer ikke.... Så tror det får bli i kveld i stedet... hmm. Måtte bare "lufte" mine tanker litt..... Vil jo gjerne høre om det er flere som har opplevd noe lignende....
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke opplevd det samme, men dersom barnelegen bare henviste dere til sykehuset og dere har måttet vente på time der er det nok ikke noenting å bekymre seg nevneverdig for. Ønsker deg masse lykke til i dag:) Vil gjerne vite hva det er når du får svar på det:)
MammaDilla Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hei kjære Anonym! Du har fullt lov å være spent og nervøs. Jeg forstår deg godt! Men jeg kan trøste deg med at hvis skjelvingene kommer fra nerver (noe som ikke er usannsynlig) så trenger ike det være noe krise. Det er et unikt nervesystem som skal utvikles, og det tar lang tid. Kan veldig godt hende at dette er noe som avtar av seg selv etter hvert. Poden min hadde slike skjelvinger til han var ca ti-tolv uker gammel. Nå skjer det skjeldnere og skjeldnere. Du må ha lykke til på sykehuset. Og ikke vær så hard mot deg selv. De bunadsskjortene trenger du bare stryke armene pp hehe...
Roketikka Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Hei ! HI her ) Takk for støtte og lykkeønskninger.... Og til deg "Huldra og Sondre" - hehe.... takk for tipset ang bunadsskjortene....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå