Gå til innhold

Elastica og Sjaman, SE HIT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge dere to spådde meg for ikke lenge siden, og jeg vil bare si;

Herregud, dere er skummelt flinke!

Elastica, du sa;

Hei vennen:-) Du sier ikke noe om hvor mange barn du har fra før eller om dere prøver på en baby nå..... Jeg får opp 4 barn på deg totalt 2 gutter og 2 jenter ser det ut som uten at jeg kan si det 100% Ser ut som om du kommer til å bli gravid ganske snart dersom du går inn for det:-) Når jeg legger kort på økonomien deres fremover får jeg opp bare positive kort!!! Noe dere har kjempet for eller arbeidet for vil endelig løsne og gå som smurt. Tid og arbeid som dere har lagt inn i et prosjekt eller kort fortalt det dere har arbeidet for vil nå fremover endelig bære frukter og dere går en fin tid i møte :-) Ønsker dere lykke til fremover:-) Klem XXX

Oh, my God sier jeg bare. Det økonomiske har nå ordnet seg, mannen min har fått en flott ny jobb, og vi slippe rå slite for å få endene til å møtes hver måned lengre. :) Og gjett hva, JEG ER GRAVID! Jeg har to jenter og en gutt fra før, så jeg er veldig spent på om det kommer en gutt til denne gangen. :)

Sjaman, du sa;

hei ja det kommer nok en 4 mann...jente eller gutt får jeg ikke frem...la 1 kort og det var et av 3 som tyder på graviditet...trakk dato 14 eller 16 for fødsel...trakk et kort til for å vøre sikker og da kom kort nr. 2 som viser til graviditet...

enten ER du gravid eller så blir du det snart

klem

sjaman.

Gjett hva! Fertiltyfriend har satt termindato 16. januar.

Jeg er virkelig matt over de evnene dere to har altså. Tusen takk for at dere begge tok dere tid til å spå meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...