Gå til innhold

hvor får man kjøpt slike flaskevarmere ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet ?fungerer de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyshop, elkjøp, class olson, babyverden, jernia. De funker, men tar ganske lang tid. Jeg bruker microen jeg nå... (men husk og rist flasken godt om du bruker microen. Blir luft bobbler som kan være varme)

Skrevet

åh ...jeg tenkte på sånn termos lignenes ting ... slik at melken holder seg varm når jeg er ut på tur .. =)

Skrevet

På cubus har jeg faktisk sett det, men aldri prøvd det. Noen med erfaringer? Holder melken seg varm lenge?

Skrevet

Det anbelfales ikke å ha ferdig blandet mme på termos eller lignende pga faren for bakterier. Ferdigblandet mme ska oppbevares kaldt!

Skrevet

Vet ikke hvor, men jeg har kjøpt en i fra fisher price (kjøpte min på cc-vest i oslo). Er en vanlig liten termos med et stort plastglass som lokk. Man putter flaska i glasset, heller det varme vannet over og varmer opp melkeflaska. Også fin å bruke til grøt osv. Man holde rmed andre ord ikke melken varm, men varmer den opp. En liten termos med en stor dyp plastkopp burde med andre ord fungere like godt.

Skrevet

ja, men hvis man er på tur uten tilgang til mirco så må vel det gå ann å bruke en slik en

Skrevet

Nei, da bør du heller ha med deg varmt vann på termos og kokt avkjølt vann i flaske. Så blander du dette i flaska til det blir passe temp så heller du pulveret oppi. Avent har fine doseringsbokser. Jeg vil ikke anbefale å ha melk på termos. Jeg ville ikke drukket melk som har vært ute av kjøleskapet lenge.

Skrevet

Vi kjøpte på babykos.

Vi har vare vannet i flaska så har vi sånn pulverdispenser som vi tilsetter når det er på tide å få mat.

Så da blir den fersk fin og temperert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...