Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Mye tyder på at jeg kommer til å få en liten prematur. Forbereder meg på å måtte bli noen uker på sykehuset. Holder på å handle inn det siste av utstyr her hjemme, og så kom jeg plutselig på at jeg trenger jo brystpumpe. Sist hadde jeg manuell og var veldig fornøyd med det, men det var ingen prematur-baby! Hva nå? Blir det mer pumping denne gangen, får man låne pumpe den tiden man er på sykehuset og bør man skaffe elektrisk eller manuell til hjemmebruk?
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 På sykehuset jeg var hadde vi pumperom. Altså et rom hvor det stod elektriske pumper som vi alle brukte. Hadde selvsagt nytt utstyr tilkoblet for hver gang. Hvis vi skulle hjem en tur, eller måtte bo utenfor sykehuset, fikk vi låne med oss brystpumpe. Kjempekjekt :-) Bare de som leverte melk til melkebanken som fikk låne pumpe etter hjemkomst. Jeg ble en fulltidspumper etter hjemkomst også, så jeg kjøpte meg ei elektrisk pumpe. Pumpet da hver tredje time døgnet rundt. Er umulig å si om du vil pumpe mer denne gangen. Noen prematurbabyer er kjempeflinke på puppen, andre blir flaskebarn med pumpemammaer. Om du har mulighet ville jeg avventet litt, og sett hva behovet hadde vært etter fødselen. Lykke til med den forestående fødselen og babyen
<3 Legoland <3 Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Vent til du ser om du trenger det !! Jeg leide en pumpe fra en butikk i byn (Bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå