line_n & sara Skrevet 16. mai 2007 #1 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har vært sykmeldt leenge, og fikk vite ved en tilfeldighet i går at jeg egentlig skal levere et prosjekt den 19.... har heller ikke fått gjort innleveringer som normalt (må ha en del programvare for å kunne gjøre oppgavene) og ikke kan jeg programmene, heller!! Sliter litt, med andre ord, og det spøker for vitnemålet mitt.... På den lyse siden, kommer jeg ikke til å gå videre med dette faget, så det er ikke krise for meg om jeg stryker til eksamen osv..men vil jo ikke havne i trøbbel med lånekassa! Så jeg ringte lånekassa nettopp, og fikk beskjed om at det kansje ordner seg for det! Jeg skal søke om "omgjøring av lån til stipend" pga sykdom, (noe jeg vet jeg ikke får, siden jeg mottar sykepenger fra trygdekassa), men det kan hjelpe meg til å ikke "stryke" i deres øyne! Er det noen her som har opplevd noe lignende?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9314603-noen-som-ikke-f%C3%B8lger-undervisning-og-tar-eksamner/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå