Gå til innhold

Tiden går så saaaaaakte..


Krøvvel

Anbefalte innlegg

Nesten så jeg misunner dere som fant det ut sent, dere har kortere ventetid før dere kan fortelle det.. hehe.. Dere som har fått før,når sa dere det med den første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe skjønner godt hva du mener ;-) fikk vite om graviditeten da jeg var 3+4, så her har tia snegla seg forbi. er nå 8+6, og tiden går enda sent... hehe.

jeg har sakt det til de nærmeste. resten får vente til uke 12 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, jeg er så enig! Jeg fant også ut veldig tidlig at jeg var gravid, og det er rene sneglefarten. i tillegg er jeg allerede sykemeldt, og dagene er som sirup!!! Gleder meg til litt lenger utover sånn at jeg slipper å gjemme med. Traff tilfeldigvis samboeren til en god venninne av meg på butikken i formiddag, og jeg burde jo ha vært på jobb?" Fri i dag du eller? " he he, ja i dag passer det å ha fri.... Bare juging hele veien, ikke gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner til det.. Ingen som skjønner hvorfor jeg ikke er så hypp på å feire slutten av studiene hehhehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fann det ut da jeg var 5+5 på vei, og tida har gått sakte ja. Er nå 8+1 på vei og de fleste veit jeg er på tjukka:) Har sagt det til ALLE nærmeste, som er ganske mange så har telegrafen gått av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går helt vanvittig seint! Og i tillegg så er min samboer og jobber på plattform i Nordsjøen, så jeg har ikke fortalt det til han engang! Hehe! Vil jo si det ansikt til ansikt! :) Han får en liten body og graviditetstest når han kommer hjem om en uendelig lang uke:) Jeg gleder meg sånn! Fant det ut for en uke siden i dag og er 6 + 2 i dag:) Min beste venninne vet det, men ellers ingen! Og det er knallhardt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten så jeg synes det er litt godt, jeg, det å ha en slik stor liten hemmelighet som bare vi vet om. Er 6 uker på vei nå, og har planer om å klare å holde meg til samboeren min kommer hjem 22.juni, slik at vi får fortelle det til familien sammen. Med førstemann fortalte vi det med en gang, men nr to ville vi vente, men datra vår røpte oss (selv om hun ikke visste noe), så denne gangen vil vi prøve å vente litt før vi slipper "bomba"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tida går sakte! Men i dag satt eg og leste litt om graviditeten min, og plutselig slo det meg, eg er "allerede" 11+1! De nærmeste vet det allerede og noen venner, skulle bare si det til 2 av våre venner, men de klarte ikke å holde seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke til andre trimester tror denne uka kommer til å gå kjeeeeeempe sakte=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...