Gå til innhold

(Litt frekt spm, kansje!) hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo en del, men dette er jo så individuelt :-) Kommer an på utgangspunktet, om man er kvalm eller ikke (og om kvalmen gjør at man spiser mer eller mindre), om man får vann i kroppen osv. Og noen legger mest på seg tidlig i svangerskapet, andre senere.

Var drøyt 11 uker på vei da jeg var på 1. kontroll nå, og da veide jeg 2 kilo mer enn jeg gjorde i påska. Husker fra forrige at jeg la ikke på meg så veldig mye første tida, men det kom en del sånn i slutten av 2. trimester/begynnelsen av 3. tror jeg det var. Ble nok en 14-15 kilo totalt i hvert fall. Kjenner også folk som har gått opp 25-30 kilo, og rast ned igjen i vekt og vært kjempetynne rett etter fødsel (så de trengte hvert gram). Så som sagt, det er veldig individuelt.

Dersom du spiser sånn noenlunde sunt og får holdt deg en del i aktivitet, vil jeg tro at kiloene som kommer, kommer fordi du og babyen din trenger dem :-)

Annonse

jeg har vært utrolig plaget med svangerskapskvalme, og det ga seg for et par tre uker siden.. er 15+1 i dag og gått ned 9 kilo..eneste som har vokst er magen, resten av meg har forsvunnet mer og mer....=S men nå har jeg begynt og få i meg litt næring igjen,så forhåpentligvis begynner snart vekta og øke litt=)

Annonse

Du må ha fått ei enorm matlyst da:)Skulle ønske jeg hadde det.Er 14+4dg og har gått ned 8 kg,pga av den intense kvalmen fra morgen til kveld som gjør at jeg ikke har matlyst i det hele tatt.Må nærmest tvinge i meg maten.Håper det snur seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...