Gå til innhold

Plages med munnsår....


Gjest

Anbefalte innlegg

Har fått to munnsår inne i munnen på nedre leppe,veldig plagsomt,får håpe at det ikke dukker opp flere for da kan jeg få problemer med å spise,det svir jo så innmari også av og til....

Flere som er plaget med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fått masse munnsår og kviser..og jeg som aldri har hatt noe av det før..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte plaget med "kvitsår" som vi sier i trøndelag om den typen munnsår jeg har inne i munnen,men det er stort sett u\i forbindelse med forkjølelse,men vi skal kanskje ta det som ett tegn på at alt er bra? jeg trenger å tenke slik ivertfall etter den siste uken med blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått munnsår som en av tusen symptomer, men vet ikke enda om jeg er gravid da ikm ikke er før 23 mai. AAAAH kan bli gal av tiden som går så sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lov å håpe,jeg fikk mange kviser da jeg hadde mistanke om at jeg var gravid igjen(MAi feb), fikk det sist jeg ble gravid også (kviser altså),tiden går veldig sakte frem til ikm,men tro meg den går ikke noe raskere etter en positiv test og frem til 12 uker,det er noen laaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnngggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeee

uker,det har vært de lengste ukene i mittliv frem til nå og jeg er 9+1. Men det er mange som sier at det første trimesteret går sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror deg. Men hvis jeg får det konstantert at jeg er gravid har jeg gitt meg selv et løfte om å bare slappe av å kose meg. Så får vi se om jeg klarer å holde det da... hehe. Bare venter på å få teste nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Munnsår og kviser her også.. utrolig irriterende..går nesten ikke an å spise eller noenting jo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnsår inni munnen kalles for munnskåld (litt usikker på stavingen).

Det finnes en krem som heter KENACORT som er til utrolig god hjelp, fås kun på resept! Anbefales på det varmeste!

 

hilsen en som er kjempeplaget med munnsår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye plaget med munnsår tidligere, og etter jeg gikk over til Zendium tannkrem er jeg ikke plaget med det mer. Den inneholder nemlig ikke såpe, som de fleste andre tannkremene gjør. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som har munnsår utvortes, altså ikke inne i munnen kan jeg bare anbefale noe så enkelt som Lipsyl Extreme. Den inneholder garantert ikke noe som kan skade, så holder den såret mykt og hos meg har det grodd uten svære skorper som jeg pleier.... Smører hele tiden helt til det er borte. Bare et lite tips -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...