Gå til innhold

suppekur som funka for meg:D


PrincessElisabeth

Anbefalte innlegg

jadda jenter, jeg har gått på suppekuren i nesten en uke(startet sist torsdag så imorgen er det en uke) og i går kveld veide jeg meg, 5 kg ned!

det er endel på ei uke det! er kjempe stolt og fornøyd med nedgangen!

 

Tror nok at det er noen flere som tenker slik som meg, jeg hadde ingen tro på suppekur, men slik jeg ser det nå så kommer dette til å fungere.

Jeg merket fort at jeg hadde satt pris på noe annet enn suppe 24/7, så nå som jeg har gått ned endel kg på dette skal jeg starte å erstatte suppemåltidene med sunne og gode måltider.

 

Jeg har slitt med å komme igang med slankingen, alt annet enn sunt og godt frister meg. Så på denne måten har jeg ikke bare kommet igang, jeg har også gjort at jeg har blitt gira på noe sunt og godt.

Jeg merker at kroppen renser seg, huden min har blitt finere, og jeg ser virkelig forandringer. Andre rundt meg som ikke har visst noe om kuren min har også bemerket dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er denne sykehusdietten, den er beskrevet på www.piczo.com/slanketips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne funket bra på meg også :) Gikk ned 3-4 kg, uten å være sulten i det hele tatt.

Fikk skviiist meg inn i bunaden igjen nå idag. Tenkte å ta en uke til nå straks, siden vi skal ha dåp om en drøy uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og prøvd den dietten, og etter jeg var ferdig med den, så la jeg om kostholdet og spiste lite og sunt. Desverre tok det ikke lange tida før alle kiloene var på plass igjen. Men den funker bra som en kickstart i videre slanking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oin nå ble jeg i allefall motivert til å begynne på denne imorgen ;-) Men et heeelt idiot spørsmål når det kommer til suppen; kan man spise suppen kald? Siden man lager en stor porsjon med èn gang mener jeg?=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo veldig mye suppe når du følger oppskrifta.

Det jeg gjorde var å varme opp en skål i microen etterhvert som jeg skulle ha!

Oppbevar resten av suppa i kjøleskapet!

Ta å krydder suppa for hver porsjon du spiser, for da blir det litt forskjell i smak fra porsjon til porsjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også gjort det, laga massa som står i kjøleskapet i en bolle og varmer porsjonsvis....

jeg følger ikke dietten da, jeg spiser bare suppa og frukt. Har ikke salt i suppa siden salt binder både vann og fett, men har buljong. har heller ikke nudler oppi, kun grønnsaker.

Til å begynne med tok jeg og moset hele suppa sammen til en velling, anbefaler ingen det egentlig for etterhvert som man blir lei så smaker det bare verre når det er grøtlignende...

 

idag starter jeg på uke to, 5 kg på en uke så skal prøve 3 uker til og håper på at suppen og litt trening kan gjøre susen...

 

 

Det ante meg at kiloene kan komme fort på igjen, derfor skal jeg erstatte et og et måltid slik at kroppen kan vende seg til det. Vil også spise veldig mye sunnere enn jeg har gjort, og mye mulig er det at jeg fortsetter med suppen daglig lengre også...den holder jo forbrenningen oppe så jeg synes det bare virker positivt :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være veldig lurt å slutte gradvis på den. Søstra mi gikk over lengre tid på suppe-dietten, og gikk ned masse. Men hun måtte slutte da hun ble gravid.

Hun brukte å lage annen suppe og, bla posesuppe. For å få litt variasjon. Funket bra det og!

Men ikke bruk noe kremsupper å sånt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.slanketips.piczo.com

 

det er siden min.. tente jeg skulle oppdatere litt snart. :) noe dere føler mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...