Gå til innhold

Hvordan levde dere i rugeperioden?

Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sette inn i uke 22 og nå SKAl jeg lykkkes. Har 2 misslykkede forsøk bak meg. Vil bare høre med dere som er kommet i "mål" og er lykkelige gravide - Tok dere noen forhåndsregler under rugeperioden, eller levde dere helt som vanlig? Trente, spiste det samme, var opp like sent, løftet som vanlig, sjauet litt også? Hva gjorde dere?

Jeg skal muligens stå på messe i fobindelse med jobben helgen etter innsetting, kun 1 dag. Lurer på om jeg skal avlyse....Har lyst på litt innspill hvis dere har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

Jeg tok det veldig rolig de to ukene. Jobbet vel bare to-tre timer hver dag og sov masse. Gjorde akkurat hva jeg følte for og prøvde å oppfylle alle mine ønsker hva gjalt mat og aktiviteter. Ikke noe stress, det var deilig uten stress må jeg si! Meditasjon og masse positive tanker. Positive opplevelser med venner og familie gjorde det lettere å tenke postivt. Rolige gå turer hver dag, jeg kuttet ut trening helt (det gjorde dessuten vondt i magen å trene, øm etter alt styret!) Spiste sund mat og lite sukker. Ikke noe sex!

Tror det er viktig å følge sin mage følelse og leve så normalt som mulig. Ikke være mye bekymret om mulig, huske at en spire har det så utrolig mye bedre i en kropp fylt med positiv energi.

Du bør jo helst ta det helt med ro en til to dager etter innsetting så da ville jeg ikke stått på noen messe. Men er det flere dager etter det er snakk om så er sikkert det greit, men igjen;kjenn på hva du føler og hva du orker! Er du i fin form går det nok helt fint å leve akkurat som normalt! Lykke til!

Klem

Skrevet

Hei Tinna

For meg var alle gode ting 3 og jeg er nå i min 7. måned og stortrives som gravid. Så du skal se det går samme veien for deg også! :o)

Livet etter rugeperioden prøvde vi å leve som normalt. Merket jeg var bekyttende ovenfor egget i magen naturligvis. Et par uker etter innsetting skulle jobben flytte lokaler, så det ble pakking og mye bøying og tøying, men jeg løftet ikke tunge ting. Det overlot jeg til mannlige kollegaer. ;o) Men jeg jobbet mye overtid til langt på kvelden samt en hel helg med mange timer og mye slit. Jeg merket jeg ble fortere sliten, men spiren satt og det var vel ment to be denne gangen. :o)

Ønsker deg lykke til :o)

Skrevet

Jeg levde akkuratt som før , men var sykemeldt de to ukene ruginga varte......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...