Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Halla:D Vet dere... Nå har jeg hatt kynnere leeenge... Er det vanlig at de kommer så tidlig? er 24+5 i dag og har skikkelige kynnere og ømhet i magen... Bare si at det er helt normalt, så roer jeg meg... hehe:p Går det bra med dere? Klemz;)
mememe Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 helt vanlig, slapp helt av går bra med meg hvertfall skal på jobb snart :/
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Fikk også kynne tidlig, dem e nåkka hærk, men d e først no dem har blitt så ille at eg ikkje klare å gå, eller stå, eller nåkka:p Men e dem kjempe vond så tidlig så synes eg at du burde høre me jordmora på neste kontroll, jobbe i lag me ei som fikk skikkelie vonde kynnere tidlig, og ho måtte innlegges på sykehuset i begynnelsen av 30ukene, pga av at de kynnere hadde utvikla seg til masrier, og da va d fare for tidlig fødseln Ikkje for å skremme deg, eller uroe deg, d e sikkert ikke sånn me deg vennen:) Men d skade jo ikkje å høre på neste kontroll uannsett;)
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 helt normalt, hadde min første kynner i uke 18 og jeg syntes de var vonde jeg:) hær er alt bra:) enn med deg?
Plutseliten*2 Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 helt normalt med kynnere,men når de blir veldig vonde og regelmessige må du ta kontakt med føden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå