Gå til innhold

Har alle brukt nesten 1000,- på å kjøpe pute, seler og babyinnlegg til tripp trapp stolen?? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tripp trapp stol?

Skrevet

Vi har gammel tripp trapp fra jeg var liten. De nye setene passer ikke i den, så har derfor kjøpt bare puta (på salg). Har kjøpt opplåsbar pute på IKEA som jeg bare blåser litt luft i og putter bak tripp trapp puta som støtte.

Skrevet

Jeg har kjøpt pute til 295.- og bøyle (husker ikke prisen) Har ikke kjøpt sele, men må det gjerne etterhvert.

Skrevet

Tror vår kostet noe sånt, men vi fikk den til jul av svigers, så er ikke sikker.

Skrevet

Jeg har også tripp trapp stol fra jeg var liten. Men har ikke tenkt over at de nye setene kanskje ikke passer i den... Hmm.. det må jeg jo få sjekket ut da!

Skrevet

Vi fikk (dvs rosinen fikk) stolen med bøyle til jul. Noe mer enn det er unødvendig å ha i den for vår del. Han har tatt den i bruk først de siste ukene og sitter så fint i den som det er. Mamma og pappa har også bare kjøpt til en bøyle til min gamle som står der hjemme.

Skrevet

vi har kjøpt den pakken med bøyle og rygg, den kostet 300. har ikke tatt den i bruk ennå, men håper å klare oss uten puten.. Vi får se. Foreløpig er filsofien at vi ikke hadde det, hverken jeg eller mannen, når vi var små :-p

Skrevet

har ikke brukt verken pute eller seler, vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...