kattungen Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Vi har gammel tripp trapp fra jeg var liten. De nye setene passer ikke i den, så har derfor kjøpt bare puta (på salg). Har kjøpt opplåsbar pute på IKEA som jeg bare blåser litt luft i og putter bak tripp trapp puta som støtte.
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har kjøpt pute til 295.- og bøyle (husker ikke prisen) Har ikke kjøpt sele, men må det gjerne etterhvert.
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Tror vår kostet noe sånt, men vi fikk den til jul av svigers, så er ikke sikker.
kajak&Daniel Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har også tripp trapp stol fra jeg var liten. Men har ikke tenkt over at de nye setene kanskje ikke passer i den... Hmm.. det må jeg jo få sjekket ut da!
Lumsk Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Vi fikk (dvs rosinen fikk) stolen med bøyle til jul. Noe mer enn det er unødvendig å ha i den for vår del. Han har tatt den i bruk først de siste ukene og sitter så fint i den som det er. Mamma og pappa har også bare kjøpt til en bøyle til min gamle som står der hjemme.
mayaya Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 vi har kjøpt den pakken med bøyle og rygg, den kostet 300. har ikke tatt den i bruk ennå, men håper å klare oss uten puten.. Vi får se. Foreløpig er filsofien at vi ikke hadde det, hverken jeg eller mannen, når vi var små :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå