Gå til innhold

oppskrift og symptomer

Anbefalte innlegg

heisann-videreformidle vår oppskrift og mine symptomer :)

I atpåklatthjemmet er det stort sett jevnt påfyll med svømmere, så det handler om at ingen av oss er bortreist de rette dagene det klaffet denne gangen, noen annen oppskrift enn det har jeg ikke.

Når det gjelder symptomer har det vært annerledes ømt i magen siden en uke etter el-regener med at det er om trent når det befruktede egget fester seg. Etter det har det vært litt ømme pupper litt blodig fra nesen (ett sikkert tegn for min del). Sånn er det fortsatt i tillegg til en intens trøtthet sånn litt før arbeidsdagen er over og kvalme. Har ikke vært kvalm i det hele tatt i tidligere svangerskap, så dette er noe nytt for meg

sånn er tilstanden her drikker kaffe av gammel vane -smaker ikke særlig godt heller.

Det kjennes litt rart-i dag er jeg 41 og jeg hadde ikke i mine villeste fantasier drømt om å være gravid 41 åring. Var egentlig overbevist om at jeg har nok med de jeg har og hvis jeg skulle ha flere måtte det i allefall bli før jeg er 40..

ha en fin dag da jenter :)

joda må vel endre nicket til atpåklatt 08- 07 ville seg ikke

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9314149-oppskrift-og-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med dagen!!

8-)

41 år er jo ingen alder! ;-)

Jeg mista alle symptomene i går/forgår, og i dag har puppene ramla sammen også, er bare litt ømme enda, og mensmurringene har tiltatt. Var nok altfor rask til å lete etter symptomer, ja...

Kanskje kvoten på BIM ble oppbrukt? Det har jo vært et rush her de siste dagene, veldig hyggelig!

Jajja, satser på at vi klarer få en før neste sommer da... 8-O

Masse lykke til videre, håper du får et veldig bra svangerskap!

Klem fra meg

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...