Gå til innhold

Artig det der! At når man kritiserer eldre mødre svarer mange veldig sakelig og bruker nick, men kritiserer man de unge.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... ja, da er saklighetsnivået helt lavmål og anonymknappen veldig flittig brukt :DDDD

Ja, får vel pepper, så da trykker jeg meg anonym å!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant det. Mulig vi "eldre" er litt mere trygge og bestemte i meningene våre kansje.... Vet i allefall for min egendel at jeg har jo blitt mere selvsikker med åra. Mente jo selvfølgelig at jeg var det når jeg var 22 også. Men gud hvor mye jeg har lært de siste 10 åra. Og mye skal nok læres de neste 10 også.

Skrevet

Hva er egentlig eldre? Vet jeg ikke er av de yngste men føler meg ung og sprek jeg :-)

Skrevet

Er det ikke 30 + som anses som gammal her a? Jeg er i såfall gammal ass! Driiit gammal :D

Ha en god dag a oldiser!

Skrevet

Gammel ved 30? Herlighet sier bare jeg! ;)

Skrevet

takk. Har dere sett de nye parykkene på Hennes?

Skrevet

Mener du at det er de ''unge'' som bruker anonymknappen (når unge mødre diskuteres) eller at det er de ''eldre'' som bruker den når unge mødre diskuteres??

Skrevet

Nå har ikke jeg fulgt med i debatten tidligere, men jeg er akkurat blitt 2-barns mamma og er 28 år, min søster skal ha sin første og er 31 år.. Jeg ser på gammelt som de over 35 minst, for jeg synes ikke min søster er gammel i det hele tatt. Dessuten har jeg to andre venninner som er 33 som også akkurat har fått hver sin første baby, og jeg synes heller ikke de er gamle!!

Så jeg skjønner ikke helt hvorfor de er så gamle når de er 30... Selv om det er to år til jeg runder det tallet føler jeg meg like ung som for 5 år siden. Har levd og opplevd mer siden den gang, men jeg er ikke gammel av den grunn....

Skrevet

Hmmm har " de unge " dårlig selvtillit?

Skrevet

Slik jeg skjønte overskrifte så er det når de unge kritiserer de eldre så bruker man ikke anonymknapp og er saklig. Men nå de eldre kritiserer de unge så er det usaklig og anonymt.

Skrevet

Ja, det var sånn jeg skjønte det også, men så virker det som de som svarte først mente det motsatte!?

Skrevet

Hmmm er det egentlig de eldre det er noe galt med da?

Skrevet

jeg har ikke noe problemer med å svare med nick uansett om jeg er seriøs kommer vel litt ann på seriøsiteten til hi hvordan jeg tolker saken.

du får ikke pepper av meg dette fordi det faktissk er noe jeg har lagt merke til jeg å.

ser ikke noen grunn til å angripe gode mødre som gjør hva de kan for barna sine. samme hvilken alder.

der jeg ville gå til kritikk gjelder om forelder ikke gjør sitt beste med barna og lar det gå, på halt holl. det er bekymringsfullt her også uansett alder. og jeg vet at dette ikke er aldersbetinget. har sett både eldre og yngre mødre gjøre dumme ting.

angrip meg den som tror de har noe å angripe meg for.

og foresten ja jeg er dyslektikker og vet jeg ikke skriver godt.

Skrevet

Det virker som HI mener at de unge har dårlig selvbilde siden de ikke svarer med nick og meget usaklig, he he

Skrevet

Tror du må lese om igjen ...

Skrevet

Verden er ikke så sorthvitt at unge mødre er slik, og eldre mødre er sånn. Det blir helt feil å generalisere etter alder. Og man må passe seg for å bli så hoven når man nærmer seg 30 at man kan alt og vet alt, og at de som er yngre enn en selv ikke duger som foreldre. Noe jeg har inntrykk av at endel av oss blir, dessverre.

Har møtt endel mammaer i forskjellig alder opp igjennom årene., og alder, kontra det å evne å ta seg av sine barn, på best mulig måte, har sjelden noen sammenheng. Alt til sin tid jenter! Man kan være en like god mamma som 19 åring, som man er som 40 åring. De fleste må uansett vokse med oppgaven. Endten de vil eller ei.

Det er bare så utrolig dumt å sette mammaer i bås etter alder. Det er nok det som setter sinnene i kok. Hvorfor ikke bare respektere hverandre?

Hilsen meg, strax 30.

Skrevet

Har gjort det, HI mener fortsatt det samme

Skrevet

enig med deg der. så vil jeg si jeg er sjokkert over at man nå regnes som eldre mor når man er 30. men den diskusjonen lar jeg ligge.

Skrevet

Ja, jeg synes det er litt uklart jeg, om Hi mente det du skrev nå eller det motsatte.

Men jeg skriver ihvertfal med nick så da får jeg være et godt eksempel for arten ''unge mødre'' jeg da...

Skrevet

det var vel å dra den litt laaaangt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...