Gå til innhold

Bim-treff for alle unge gravide, prøvere eller mødre den 30. mai :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig et eget bim-treff for oss unge :) Egon på Byporten er stedet, kl. 18:00 onsdag 30. mai. Meld dere på her alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være med ;D hehe ..

Skrevet

jeg er også med:)

Skrevet

Og hva går under gruppen unge mødre??

Skrevet

nja.... tenker vel på de under 25 år i hovedsak??

Skrevet

Jeg blir gjerne med!! (kommer kanskje litt sent, men jeg kommer)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Foreløpig er det ingenting som hindrer meg i å komme, så jeg blir med, men tar forbehold om at det kan oppstå ting som gjør at jeg ikke kan komme likevel...gir i så fall videre beskjed!:-)

Skrevet

Jeg har veldig lyst til og komme, men det ser dessverre ikke ut som om det går. Jeg håper at dere koser dere masse, og ordner et nytt treff senere. Da blir jeg med =) !!

Skrevet

uff.. jeg må melde avbud!!! jeg beklager.. har virkelig gledet meg. men har ikke penger. har ikke penger til bensin for å komme meg dit engang, og får lønn først 2dager etter treffet. men men.. jeg blir med neste gang

Skrevet

jeg kan heller ikke komme nå :-/ har fått hunden vår inn på siste valpekurs før september, og det begynner jo selvfølgelig i morra kl. 18! typisk. hadde også gledet meg masse! blir med neste gang! dere som drar får hygge dere masse :)

Skrevet

Er det noen andre som kommer - eller blir jeg helt alene???

Er det reservert noe bord, eller slikt?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her var det jo en del avbrudd, og jeg må melde det selv...er absolutt ikke i noe godt humør. Fått vite at snulla må på sykehuset på fredag for å få narkose og skinne på beinet sitt!:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...