Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er 6+6 i dag og magen begynner å synes. Er i tilegg litt oppblåst da:) Men når er d normalt at den begynner å vises? Jeg er ellers ganske slank og har flat veltrent mage, kan det ha sammenheng med at det vises så tidlig? Hvordan er det med dere andre her? Trodde det tok litt tid før det ble litt mage jeg, hehe, men dette er jo litt gøy da:)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Helt normalt. Jeg fikk også mage veldig tidlig første svangerskap... Har ikke fått det enda men det er ikke så lenge siden siste svangerskap da..
Krokodillemor Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Så tidlig er det luft og eventuelt at du er hoven i magen som vises. Magen kommer normalt når man er en del lenger på vei. Hvis man har vært gravid før kommer magen tidligere.
shinee Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 jeg er 10 uker på vei å d vises kjempemye!men det er vist mye luft den første tiden,ellers er det veldi variert fra person til person hvor fort man vokser:)
Erisa* Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Jeg syns jeg har blitt så feit! Og jeg er bare 5+0, så det er nok mest luft og slappe muskler eller noe sånt med meg. Men det er litt rart at det går an! Jeg er ganske slank til vanlig, men nå syns jeg det er slitsomt å skulle holde magen inne... Rare kroppen min...
gilmore girl Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 d er vel veldig forskjellig vil jeg tro..man er jo en del oppblåst helt i begynnelsen men mange viser d fort på...jeg er blant di som for fort mage å så står jeg stille en stund før jeg plopper ud noe inni hampen hehe
Else73 Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er 16 uker på veg i dag og synes først nå at det begynner å synes. Er også lang og tynn. Jordmor sa at magen ofte ikke kommer før uke 20. Vi får nyte å være små så lenge som mulig:)
camosilla Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Jeg er også bare i 6uke, men vanskelig å holde inn magen. føler seg skikkelig oppblåst ja. Blir moro når magen kommer for fullt
juniorkrabaten Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 syntes 20 uker høres lenge ut jeg? da er man jo halvveis i svangerskapet (5 mnd).... tror jeg fikk mage før uke 20 forrige svangerskap. men som det nevnes her så er vi jo alle så forskjellige.
winsome Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Hei! Eg er nå gravid med min nr 2....og for å si det sånn; magen min e KJEMPE stor!!!!!Er vell like stor nå som da eg var 7 mnd på vei med min første!! ( nå skal det sies at eg var liten med min første da men....) Om kvelden er magen min enda større....Eg er 8 uker idag! Var på kontroll idag,og spurte legen om eg kunne være kommet lengre enn eg har, eller om det kunne være flere enn 1 inni der! Han sa at d var HEILT normalt at magen ble stor i begynnelsen! Det ville stabilisere seg etterhvert. Grunnen til at eg var så stor nå var at livmora utvida seg mye raskere enn embryoet vokste. Og om kvelden var det tarmene som var oppblåst, og derfor ble magen større. Dette sjer jo og når ein ikkje er gravid,men sjer ekstra når en er gravid. Eg håper på å skjule det lengst mulig denne gangen,så satser på at voksingen roer seg litt!
Life is a gift Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 Samme her. Stor, oppblåst mage som er vanskelig å skjule. Det er litt frustrerende siden jeg skal på familiebesøk i morgen, og har ikke fortalte det til familien enda. Jeg er bare i 5.uke, men tror jeg nesten må fremskynde dagen for den STORE nyheten. De kommer jo klart til å begynne å lure før...jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå