Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #26 Skrevet 16. mai 2007 by the way, det er ikke bare go-go jenter som går på bar. Det spørs hvilken sort bar han har møtt henne på.
venterdenandre Skrevet 16. mai 2007 #27 Skrevet 16. mai 2007 "JEG HAR FÅTT MEG NORSK SVIGERINNE"... OG JEG VET IKKE HELT HVA JEG SYNES. JEG GIFTET MEG MED EN MANN JEG MØTTE PÅ EN BAR JEG JOBBER I, HAN VIRKER HYGGELIG MEN SÅ ER DET DENNE NORSKE SVIGERINNEN DA. JEG PRØVER Å VÆRE HYGGELIG MEN SÅ ER ER JEG VELDIG SKEPTISK. HUN TROR NOK SIKKERT JEG ER UTE ETTER OPPHOLDSTILLATELSE, MEN ALLER HELST VIL JEG BO HER I THAILAND, DER FOLKENE IKKE ER SÅ DØMMENDE OG SOLEN VARMER. ........................ Tenkt på det på den måten før, hovedinnlegger?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #28 Skrevet 16. mai 2007 Hadde vært mer skeptisk om det var ei brasiliansk. Thaidamene er nå litt uskyldige oppi det hele. Men de brasilianske jentene er så billige at de klistrer seg på alt de ser av hvite menn. De tenner på utenlandske pass.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #29 Skrevet 16. mai 2007 Når 70% av befolkningen i Thailan lever av landbruk er det vel ikke så mange som har universitetsutdannelse...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #30 Skrevet 16. mai 2007 ja, er det ikke typisk: det er jenta man er skeptisk til og som folk har alle fordommene mot. men setter man seg inn i hennes situasjon er det ikke vanskelig å forstå at de handler som de gjør. Mennene derimot, som reiser kun med det formålet å pule rundt på disse små stakkars thai-damene, de er skikkelig forkastelig. Hadde vært skikkelig flau over å være i slekt med en slik horebukk. Det værste er at de innbiller seg at det er kjærlighet, det eneste de vil ha en en undertrykkt 50-tallskone som vet hvor kjøkkenbenken og senga er, og som aldri hever stemmen, men er fornøyd med å slippe å bo i slum og å selge kroppen sin. Er det noen som innbiller seg at disse mennene respekterer disse kvinnene? Grunnen til at de ikke finner seg noen i sitt eget land er at kvinner heldigvis er så fornuftige at de holder seg unna slike griser med forkvakkla kvinnesyn.. Mange menn er så jævla føkkings diskøsting!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 16. mai 2007 #31 Skrevet 16. mai 2007 Til HI: Jeg syns du har blitt fullstendig misforstått i denne tråden. Slik jeg ser det, forsøkte du bare å lufte tankene litt, du har overhodet ikke sagt noe sted at du syns hun er ei hore eller noe lignende. Ønsker deg lykke til med ny svigerinne, jeg forstår din skepsis, men siden de er gift er det jo lite du kan gjøre med det - annet enn å ta imot din nye svigerinne med åpne armer og håpe det er ei trivelig jente
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #32 Skrevet 16. mai 2007 Ka-ping Ja, jeg ble nok litt misforstått. Ville bare lufte tankene litt, få andres erfaringer osv. Mannen hennes er i midten av 30-årene og er svært kjekk og formuende og kunne nok fått mange norske damer, så det er ikke en gammel gris hun har fått seg (hun selv er i slutten av 20-årene) Selv om hun ikke har noe skole, nesten ikke kan engelsk og har et 10 år gammelt barn som bor et annet sted, så betyr ikke det at hun er en dårlig person. Vi som familie planlegger stor festivitas når hun kommer. Men jeg er litt redd for hans hjerte oppi det hele. Hva hvis hun egentlig ikke er intresert i han? Han er så lykkelig, men hele veien har jeg tatt del i sms osv de har sendt og jeg synes det virker som om hun har spillt han litt. Akkurat som mange norske damer "fanger" seg mann. Hun er pusesøt på smser og så er hun liksom anklagende "elsker du meg ikke", og så var hun gravid etter han var nede der, og så fikk hun avslag på søknaden, da mistet hun babyen osv. Jeg håper av hele mitt hjerte at dette går bra og at hun vil trives her, og vi som familie skal hvertfall gjøre alt vi makter for å lette det for henne. Akkurat nå pusser vi opp et hus for dem. Og vi driver med innkjøp av all mulig thaimat. Jeg krysser fingrene HI
LisaColli Skrevet 16. mai 2007 #33 Skrevet 16. mai 2007 thai og filippinske damer er veldig ok de! kjenner mange av dem, pappa er sammen med ei også. det er IKKE pga oppholdstillatelse da hun er engelsk statsborger. det finnes råtne epler verden over, man skal ikke dra alle under én kam. det trodde jeg var noe alle visste. og til HI, gi henne en sjangs, og du skal se at hun helt sikkert er en flott dame:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå