Tommage♀♂ Skrevet 15. mai 2007 #1 Del Skrevet 15. mai 2007 Theodor smiler til oss nå, det er så gøy=) Ikke så ofte enda, men noen få, utvalgte smil kommer det, og det blir flere og flere for hver dag! Deilig med litt avveksling fra all gråtingen, for han her liker ikke å være alene, og gråter en del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja! Det er helt supert. Han har smilt et par ganger til storesøster, og i dag smilte han skikkelig til mammaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 20. mai 2007 #3 Del Skrevet 20. mai 2007 Bebin min har oxo begynt å smile masse ;o) Det beste er at ho smiler hver gang jeg gjør om stemmen min og snakker til ho...he he....det er et pent syn! hun blir 7 uker til uka..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Del Skrevet 22. mai 2007 JA!!!! Nå er lille jenta 1 mnd og for 2 dager siden kom det første ordentlige smilet. Ikke noe tvil at det var ett SMIL:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til to tette Skrevet 25. mai 2007 #5 Del Skrevet 25. mai 2007 Her kommer det også masse smil og herlig pludring. Gjør virkelig alt strevet verdt det. Et smil er nok til at all trøtthet forsvinner! Synes også det er så koselig at han smiler til alle nye fjes, blir nok en sosial liten kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. mai 2007 #6 Del Skrevet 26. mai 2007 nei,knåtten min er bare 14dager gammel. så de små ykningene i munnviken er rimelig ukontrollerte:) men gleder meg til smil og latter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #7 Del Skrevet 31. mai 2007 vesla smiler og smiler dagen lang og så har hun begynt å pludre.. smelter helt jeg:) så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå