Gå til innhold

håpe d klaffa dina gongen=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ej e på min 2pp. ifølge kalkulatorane he ej EL fra (no laurdag som va) å til onsdag-torsdag, så ej å sambo he våre iseng kvar dag sida laurdag=) fe berre håpe d he klaffa!! d e så kjedeli å få mensen når man ikkje vill ha den:/ + at ej vill bli gravid no!!=) døttra blir jo berre eldre=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he noken opplevd at det stikke i brøsta når dere har EL? mine brøst stikke som berre d,å ej he ømme brystvorte.

Skrevet

Hei!

Først: Gratulerer med prøving!

Men det er ikke sikkert at du vil få veldig mange informative svar her...

Her sliter vi fortsatt med å få mannen med på laget, så den aller største sympatien er kanskje ikke å hente her.

Blir liksom et 'stikk' til oss som ikke er der ennå...

Prøv på Bli Gravid, så finner du flere likesinnede :-)

Vi her har mange av oss allerede vondt i sjela med tanke på de som har sluttet å 'øve'.

Og innlegg som dette her inne gjør ikke ting bedre for oss :-(

Skrevet

Hei=) Så gøy å høre at dere er skikkelige prøvere! Nå er jeg og mest på Bli Gravid, så vi kan jo kanskje skravles der om EL og IKM og sånt;)

Skrevet

nei ej veit d...men sida d e dissa folka ej he prata me så la ej d automatisk inn her,d va ikkje for å vere ekkel... men d va jo ikkje snakk om barn i innlegge mitt da..d va jo snakk om el. alle her inne he jo d sell om mannen ikkje vill.

å alle her inne he jo sagt at dei vill vete kor d går,å når ej sei d så skal folk bli sure?

Skrevet

Ingen som blir sure, bare anonym! =P

Vi faste her inne synes det er koselig å høre om oppdateringer, ihvertfall jeg syns det! :o)

Masse lykke til saltpute!

Heldig du, som har fått begynne prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...