ceso Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 noen ganger så blir jeg så utrolig møkkalei min ellers så vakre 4,5 årige datter. Jeg elsker henne over alt på jord og hun er mitt livs store stolthet, men noen ganger fantaserer jeg om å selge henne på QXL for en 50-lapp. (spøk for de som ikke skjønte det.) hun er ellers en kjempesnill jente som uoppfordret rydder opp etter seg, hjelper til med alt av husarbeide. dekker på bordet og tar av, vasker opp,osv.(hun elsker det... stakkar... men HVER bidige morgen og kveld er det full krig.. Klarer ikke gå på badet klarer ikke holde kluten sin selv klarer ikke gå på do klarer ikke kle på seg osv... jeg får helt hetta og tilter da til slutt og blir rasende etter maaange advarsler om at hvis hun ikke kutter ut snart blir mamma sinna, prat. resultatet 9 av 10 ganger er det at det ender opp med at min lille bekengel gråter og hyler som en stukken gris mens jeg kler på henne og gjør det som må gjøres, for det er klart, selvom ikke hun "klarer" å kle på seg skal ikke jeg det heller... tror ærlig talt ikke det er noe som hjelper annet enn at hun forhåpentligvis vokser det av seg (hvis ikke får hun gifte seg ung og at det bare er for den slitne mor å bite tenna sammen og holde ut. trenger bare vite at jeg ikke er heeeelt alene her i verden...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 hehe, kjenner meg igjen her, du er definitivt ikke alene om dette!! Har ei jente som er SÅ sta og bestemt, og trot hun kan bestemme hva jeg skal gjøre, og til og med hva jeg skal SI!! Prøver å ta henne på dette, men vet ikke helt hvordan, og aner ikke hvorfor hun har blitt sånn!
Trollmora Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Du er nok ikke alene i verden, selv om det kan føles sånn ) Prøver å se på det som en løsrivelse samtidig som de har behov for bekreftelse på at de er flinke. Slitsomt ja, men om en stund så har hun funnet ut at det er mye bedre å gjøre det selv enn å la mamma gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Nei, du er så absolutt ikke alene. Har en gutt på 4,5 år som kan være den skjønneste og snilleste i hele verden, men når han slår seg vrang så er han vrang. Nekter, svarer, stikker av,krangler, ødelegger, slår... ja, det meste og blir så frustrert, oppgitt og lei meg når jeg må bruke så mye energi på å "sloss" med han.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Var det jeg som skrev det der eller??? :-)
ceso Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2007 enten det eller så er dere to mødre/fedre som har det like "artig" som meg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå