Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Ammer, men har hatt MASSE problemer! Såre brystvorter - så sopp - så skikkelig tette melkeganger som virker umulig å løsne helt (selv med nesespray og alle kjerringråd). Orker ikke gå med bh, det gjør oppriktig vondt å ha det på seg kun en halv time. Lite sosialt liv disse mnd pga det.. = Men vil jo at Tulla skal få i seg morsmelk! Så skal holde ut! Men jeg må jo være dømt til å få hengepupper siden jeg aldri har på meg bh?? Noen forslag her?
bareMariann Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Har brukt BH konstant siden jeg ble gravid sensommer '05 og til nå, ammer fortsatt litt. Jeg ser nå at jeg kommer til å få de hengepuppene uansett. skulle gjerne ønske det var noen som hadde en vidunderkur, helst naturlig, på det problemet, men... Buhuu!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Ruller dem opp og sprayer rikelig med Elnett
blond Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Det kan være at skinnet trekker seg sammen slik at brystene ikke blir hengete etter amming, men for de fleste blir de slappere (hvis du ikke har små bryster).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 hahahaha.. elnett er hårspray.. Jeg dør av latter.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 hengepupper kommer ikke av ammingen.men av hormonene under svangerskapet og etterpå... så enten man ammer eller ikke så kommer de om de kommer. men kan være lurt med støtte... ta på skjold under bhn.
-maria- Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Fy faen puppene mine er helt jævelige etter å ha ammet to barn. Vrengte bukselommer. men sånn er naturens gang i min familie så må vel bare leve med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå