Gå til innhold

Hvem er her inne?

Glajent@ med baby utenfo magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå og hvem er her til vanlig? Jeg her her inne regelmessig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her innimellom:)

Skrevet

Jeg er.. gubben ikke klar før etter bryllupet august 2008.. Så da får jeg smøre meg med tålmodighet..

Skrevet

Jeg er her også. Har vært her siden forumet kom opp, men er mye mindre aktiv enn tidligere. Dette henger rett og slett sammen med at jeg ikke kan bruke så mye tid på å fokusere på det triste faktum at min kjære ikke er så klar for barn. Det kan liksom ta litt overhånd inni mellom. Selv er jeg veldig klar og kommer nok til å være her inne fra tid til annen lenge enda. Jeg svarer på tråder inni mellom.

huff, skulle virkelig ønske han snart sa "GO"... jeg er over 30 :o(

GRATULERER MED DAGEN IDAG FORRESTEN!!.. mange pene par med barnevogn gitt..... sukk...

Skrevet

det var jammen ikke sååå mange ;o)

Er blitt ganske stille her siden forumet startet. Men det er vel kanskje et sunt tegn?? Ihvertfall vet jeg selv at jeg er mindre her når jeg er flink og klarer å se positivt på dette med barn, samt å bruke energien min på andre ting!!

:o)

Skrevet

Jeg er her, men "hører" jo egentlig ikke til her da!

Mannen min er jo klar, vi bare venter på at jeg skal få fast jobb! ;o)

Skrevet

Jeg er her jeg, i ny og ne. Og kommer meg visst ikke herifra paa leeeeeeenge enda!

Skrevet

JEg er her inne jeg også men holder mest til på snart klar. Mannen min var mindre klar enn jeg trodde å da er det greit å komme inn her å lese om andres erfaringer av og til.

Skrevet

Jeg er da endelig tilbake da=o)...

Så nå blir det full sving her...tror jeg...hihi

Skrevet

Tja, er her inne jeg og... i alle fall noen ganger. Skjer jo ikke noe særlig spennende i livet mitt så er ikke så mye jeg har å si:)

Skrevet

Jeg er også innom av og til.. Har lovet meg selv å kutte ut å være her siden det gjør barneønsket enda større, men klarer ikke slutte heelt.. hehe.. men har et mer avslappet forhold til det nå, fått ting fra i høst mer på avstand og tenker nå at det blir min tur engang også..

Er jo noen herfra som kommer seg over til "bli gravid" så da er det nok håp for oss alle.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...