Thea og Erle Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er jo være åpen for andre nye bekjentskaper vi, noen som kanskje ikke har noen tråd å være med på. Vi prater da ikke bare om idisk og slanking. Skal forresten spise det nå, bare for å ha sakt det.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅååå URETTFERDIG ! Har så lyst på indisk men har 5 hundre gram igjen til delmålet mitt = ( buhu.. har skikkelig abstinenser nå! Blir kanskje indisk på 17.mai om målet er nådd og vi ikke gidder dra til mamma på middag..
mammaentiltrulte Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 flinke dere er. her går det bare i fråtsing om dagen. skikkelig dårlig motivasjon. trenger ikke gå ned noe særlig. men hadde hatt godt av å trimme litt og stamme opp både her og der.men er så tung å komme seg ut på tur om dagen. blæ etter 17. mai da er det slutt. da er det trening som gjelder.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Ja nå har jeg vært skikkelig flink Men har ikke kommet meg ut på tur like ofte som jeg skulle ha vært, men holder meg unna det jeg skal så det går rette veien. Men fy f de siste kiloene sitter GODT! Sånn ellers er vi begynt å planlegge barndåpen sånn smått, går fort mot juni nå. Da får vi huset fullt og jeg har jo ikke fri de dagene før og etter. Har jo bare fri lørdag og søndag. Men regner med mye hjelp da; ) hehe. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå