Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Herregud...! Hva er det som skjer da? Jeg har vært en tikkende hormonbombe i hele dag. Sinna, trist, og glad om hverandre. Begynte plutselig å gråte uten grunn fordi jeg bare kjente meg så nedfor..Stakkars sambo ble jo vettskremt. Og i neste øyeblikk var jeg rasende på ham pga en liten bagatell - og raserianfallet endte med at jeg lo godt. Da var min kjære så skremt at han valgt å flytte ut av sofaen - hvor vi begge satt - og ned på gulvet. Og da..gråt jeg igjen fordi "jeg ville jo egentlig bare ha en kleeeem!!!" Dette er sykt. Føler meg som en skitzofren.. Kan det virkelig være hormoner som føcker til alt dette? Det hjelper vel neppe at jeg er forkjølet og slapp i tillegg..Men likevel; dette kan jo ingen holde ut i ni mnd. (og da tenker jeg ikke på meg selv, men min kjære..) Off.
Erisa* Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Hehe, der har du meg i et nøtteskall for tiden. For å si det sånn: jeg begynte å grine av Spiderman 3... jah, hormonene florerer her i gården, ja! Stakkars mannen min!
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Lukter jeg fritidsproblemer, mangel på sosial kompetanse og en anelse bitterhet? Jepp, det gjør jeg gitt! Det er ingen som har nevnt at dette har vært et problem. Jeg klager ikke, men jeg synes det hele er litt komisk. Jeg er sjeleglad jeg, om jeg får symptomer; når jeg vet grunnen så gjør det slett ingen ting om jeg må lide litt! Jeg er gravid og verdens lykkeligste; det skal nok mer til enn meningsløse kommentarer fra et totalt ukjent menneske, for å gjøre meg sint eller såret (eller hva det nå er du prøver å oppnå med dette..?!!) Jeg råder deg til å finne deg en ny hobby.. Sjakk eller noe. Ha en strålende dag!!
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Heeh..nå så jo dette bare sykt ut.. Vet ikke hva som skjedde jeg, var et litt småsnurt innlegg fra frøken anonym her, om at dette var luksusproblemer.. Så skulle jeg svare på det jeg da vettu, men nå vet jeg jaggu ikke hvor det ble av..! For jeg kan vel ikke ha slettet det, eller kan jeg det?! Jaja... Det jeg skrev over var uansett ment på denne anonym som er overalt her og slenger med leppa.. Hehh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå