mamms'n Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Min lille Jonas er 2mnd og 1 dager å elsket puppen fra første stund.Men på dagen i går å i dag så har han ikke villet ta puppen....han skriker med en gang jeg legger han i ammestilling.Har mye melk så spruten står stort sett...men vil fotsatt ikke ha.Har pumpet meg først også så det ikke spruter...men fortsatt ikke intr. I dag måtte vi gi han flaske til slutt for at han i det hele tatt skulle få i seg nok til natta. Noen som har opplevd lignende å vet hvorfor??
Har byttet nick ! Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Min har også hatt ett par sånne perioder da hun ikke hadde lyst på pupp. Det gikk over etter ett par dager. Jeg begynte å legge henne til kun når hun var veldig sulten (før dette tilbydde jeg puppen ganske ofte) det hjalp. Hvis du har fått igjen mensen akkuratt nå, kan det være derfor han ikke vil ha. Har dessverre ikke flere råd, men dukan jo høre inne på ammedebatten, evt ammehjelpen.no
mamms'n Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Takk for svar!Har ikke fått mensen nei..har hørt at melken kan smake rart når man har mensen.Får prøve i morga da å bare gi når han virkelig rooper etter mat=)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 jeg har samme problem som deg...hun snur seg regelrett vekk bare puppen kommer til syne..får helt vondt inni meg - hun illskriker i tillegg. (hun er 4 mndr.)Blir rådløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå