Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet om noen trivelige gyn. i Bergen, helst en dame? Og vet dere om man bare kan bestille direkte, eller må man ha henvisning fra fastlegen?
november68 Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Hei ! Jeg går til Kathe Aase på Straume spesialistsenter. Det er noen kvinnelige gyn. i byen, men det er visst nokså lang ventetid. Ellers må du ha henvisning fra fastlegen din. Da jeg var gravid forrige gang var jeg på Volvat hos en flott kvinnelig gyn, men det er kjempedyrt. Fordelen er at du kommer til med en gang omtrent og du trenger ikke henvisning. En ultralyd koster feks 1000,00
Lille Trille 2015 Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hei, Jeg går til Dr. Rokstad på Lagunen Helsesenter. Hun er veldig grei. Jeg har en annen fastlege, men det var likevel ikke noe problem å få time her. Jeg forklarte bare at jeg følte meg mer komfortabel med å gå til en kvinnelig gynekolog. Lykke til videre:)
Vetlemori Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Det er også en på Volvat. Jeg husker ikke hva hun heter, men hun var veldig flink. Der er det heller ikke så lang ventetid.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Vet du hvilke volvat-klinikk, Vetlemori? Eller er det gjerne bare en, den oppe med Lagunen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå