så var vi 4 Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Bestemor Bestemor er gode smil så langt som du kan se Bestemor er full av trøst - hun får deg til å le Hun kan fortelle historier fra en svunnen tid Hun lar deg gynge på sitt fang og alltid er hun blid Bestemor er et symbol på omtanke og glede Hun deler alltid med seg selv når hun er tilstede Bestemor er spesiell, så varm og god og snill Bestemor er en man kan fortelle alt man vil Bestemor er kunnskapsrik, hun vet så mye rart Bestemor kan gi godt råd, for hun vet best, så klart! Bestemor litt mystisk er, hun trollbinder de små Bestemor av barnebarn ei klemmer nok kan få Bestemor blir glad for alt et barnebarn kan gi Bestemor er helt unik, slik bare bestemor kan bli
*Isabell* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 Dette var fint!! Holder på å lage Besta's skrytealbum i 50 års gave fra snuppa, og dette var ganske midt i blinken:) Har du mer så bare kom med det:)
så var vi 4 Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 hehehe det samme fikk bestemora her i 50 års gave
meg og novemberjenta Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Tenker du har ventet lenge på meg, bestemor. For det er noe som jeg vet og ikke bare tror. Vi har det jo så morsomt sammen, du og jeg. Det er bestandig no` å ta seg til hos deg. Jeg stemmer i med mor og far i disse ord, at du er alle tiders BESTEMOR!
meg og novemberjenta Skrevet 15. mai 2007 #6 Skrevet 15. mai 2007 Du er en person med masse glede, du gleda meg og andre når du er til stede. Du er bare bestemora mi i mine øyne- og det vet jeg at du kan føle. Du er bestemora mi med godt humør, og slappe av å kose med meg er noe du gjerne gjer. Ofte med meg på din arm- så sitter vi i godstolen og har det godt å varmt Du er den snille bestemora mi- og jeg vil alltid være lille gutten din
*Isabell* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2007 Det ble vel godt motatt kan jeg tenke meg:) Tror nok svigermor kan felle noen tårer når hun får det:) Blir skikkelig for seg gjort med MASSE bilder av snuppa i forskjellige situasjoner, og fremsiden skal ha et forstørret bilde av snuppa og besta, som er bare helt nydelig:) Gleder meg til å gi henne det:)
meg og novemberjenta Skrevet 15. mai 2007 #8 Skrevet 15. mai 2007 http://www.rimemoen.com/scrapping/ Denne siden anbefales. Her finner du sikkert noen fine visomsord eller andre dikt hvor du evt. kan bytte ut bestefar eller mamma eller noe med bestemor
så var vi 4 Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 Ja albumet står fremme hele tiden, og hun viste det stolt frem til alle gjestene i bursdagen
meg og novemberjenta Skrevet 15. mai 2007 #10 Skrevet 15. mai 2007 Ikke meningen å produsere 4 innlegg her... men fant et til En bestemor er gode smil så langt som du kan se En bestemor er full av trøst - hun får deg til å le Hun kan fortelle historier fra en svunnen tid Hun lar deg gynge på sitt fang og alltid er hun blid En bestemor er et symbol på omtanke og glede Hun deler alltid med seg selv når hun er tilstede
*Isabell* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2007 Ååå.. så kjekt at det kommer flere forslag så kan jeg ha litt forskjellig rundt om kring i albumet:) Hvor finner dere slikt egentlig??
*Isabell* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2007 er bare å produsere:) Takker for alt jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå