*Isabell* Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Har lyst å ha noe annet enn takk for gaven liksom!! Noe litt orginalt/annerledes:) Hva gjorde dere???
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Min damer og herrer. Vi takker for deres udelte oppmerksomhet og tilstedeværelse i xxx dåp. Som dere alle sikkert fikk med dere var det ikke en hendelse man forbigår i stillhet og resultatet ble meget godt, xxx ble døpt! Vi ønsker herved å informere om at deres tilstedeværelse ei heller ble forbigått i stillhet og vi ønsker med dette å gi vår takk for at dere delte denne dagen med oss og for gaven xxx fikk. Blablabla...
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Oki, jeg gjorde ikke det, men det frister litt, siden jeg ikke har suset meg tilå sende takkekortene ennå... Vi valgte å ha et takkekort for kortshop, med masse flotte bilder av hovedpersonen, inni står det ferdig trykket "tusen takk for gaven Embla fikk i sin dåp" også skal jeg skrive noen velvalgte ord dedikert den/de som får kortet:)
Mayken Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Tilla, hva er internettadressen dit? Har ikke fått sendt ut kort vi heller enda.
*Isabell* Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2007 Ha ha ha:) Det var jo knallbra jo:) Hi hi:) Skal forandre litt på den og se hvordan det blir da:) Er takkekort til alle vi har fått gave med da Isabell ble født:) Hvor får du det fra liksom??? Hi hi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå