Gå til innhold

April: Bare litt babling fra meg..

**synne**

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på helsestasjonen med knerten, og han har blitt 59.5 cm lang! Og 5600gram. Hodeomkrets 39 cm! Skal si det går fort! Han har bodyer i 62 som er for små alt!!! Men han er sunn og frisk, og det er nå det beste. Var hos legen i dag, på 6 ukerskontrollen. Alt var bra ;)

Snuppa har nå sovet i stor seng siden fredag! I går sov hun der på dagen også! Uten å mukke!! I dag derimot... Jaja..går seg vel til.. Har ikke tenkt å droppe dagsluren for godt enda! Den pustepausen trenger ho mor en stund til!

Ellers har jeg på to uker gått ned 2.5 kg! Bare ved å spise sunnere, og litt mindre porsjoner. Og da har vi i tillegg hatt mye bedre mat enn vi pleier!! De siste to ukene har vi hatt nye matretter hver dag. Med masse ingredienser jeg aldri har brukt før, og knapt visste eksisterte.. Neste uke skal jeg trimme litt også.. -trur eg.. *hihi* Drittværet kom og ødela turplanene mine.. Men nå har jeg kjøpt regntrekk til vogna og, så nå har jeg egentlig ikke noen unnskyldning... annet enn at jeg er lat..

I morgen reiser vi til mine foreldre for å feire 17-mai, og skal ha en langhelg der. Det skal bli kjekt å få noen dager "fri". Alt som foregår utenfor dette husets fire vegger er ferie..hehe.. Det blir masse kjensfolk samlet på en plass på torsdag, og vi får vist frem gullet vårt. :) I dag skrev vi på folkeregisterlappen, Sindre Nikolai. ;) -Så ble det ikke helt likt som Susan sin gutt.. -bare nesten..hihi...

Ja, det skulle vel holde for denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi bakt 7 brett med rundstykker!! Og snuppa ble så trøtt at hun gikk frivillig å la seg i den store senga, og har ikke komt ut en gang!! ;) Måtte bare skryte av store jenta vår.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flinke dere er da.

Minien vokser og begynner å bli stor gutt skjønner eg.

Snuppa går inn for å være snill flink pike som legger seg fint i den nye sengen. Må være stolt av seg selv også som nå kan sove i slik seng som mamma og pappa har. ;)

Ja og det er jo ikke bare dei små som er flinke, du er jo kjempe flink du også. Utrolig bra at du klarer å gå ned i vekt med å bare legge om kostholdet. Ja forestill deg hvordan det da blir om det blir litt bedre tur vær. Tar helt av du da... ;)

Rundstykker - setter oss i bilen og kommer på lusnj til deg me... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...