NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 VI kjøpte slikt dosete først, men når hun virkelig begynte å gå på do selv så så vi at det var mye enklere å ha en potte som var hennes, litt lettere å sitte på i riktig høyde osv. Veldig i "klare selv" alderen så da kunne hun lettere gå på do når hun selv ville uten å alltid måtte ha hjelp. Vet man kan sette en skammel foran så de kan gå opp selv, men datteren min fant det greiere å ha en potte som var sin. Kjempespennende å sitte på do samtidig som mamma eller pappa f.eks. Kjøpte den fisher price royal potty, kjempestas med lyd, og lett å tømme. Når vi er andre steder uten potta er det ikke noe problem å sitte på do og det er også stas, men da trenger hun jo litt mer hjelp;)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Joda, det går helt fint med bare et sånt dosete. Potte er ikke nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 min datter slutta med bleie da hun var 2år. ville ikke bruke potta.men bruker doet,uten dosete.men jeg følger med da..har ikke tenkt på å kjøpe dosete..hun er jo 3snart nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå