Gjest Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Eller...jeg vet ikke hva det er jeg! Kom helt out of the blue! Snuppa på 1 år og 2 mnd hadde feber og kastet opp på søndag. Slapp mandag - hjemme fra bhg - masse kos på fanget, vi tok dagen veldig med ro. Hun fikk sove når hun ville. Tirsdag (i dag) dro i bhg, men når ettermiddagen kom skjønte jeg at hun nok hadde hatt en litt stri dag...hadde gått greit altså, men om vi kunne skulle vi sikkert ha blitt hjemme i dag også. Vi får se an i morgen. Hun eier ikke stort til matlyst, men drikker greit. Liker vann kjempegodt. Mer kosete enn vanlig, men glimter til med sitt vanlige sprudlende jeg. Synger, danser og leker litt. Men må ha pauser ofte. Vil på fanget. -Så skal hun legge seg. Legger seg litt tidligere enn vanlig, kanskje 20 min før, og sovner pladask. Våkner etter en halvtime/time og riktig hyyyyler! Helt panisk. Går ABSOLUTT ikke an å være på rommet sitt, og vil bare opp, vil ikke sove, vil ingenting. Skifter bleie, tilbyr drikke, men gjør ikke noe annet enn det vi pleier når vi har lagt henne. Hun roer seg tidvis, men hyler til igjen. Gjentar seg stadig, og hun holder på enda.... Hyler til og gråter sååå sårt! Jeg blir sånn i tvil! Er hun dårlig? Har hun vondt noe sted? Eller er hun bare "bortskjemt" etter noen dager med mye kos og nærhet (trøst)? Noen med gode råd??
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 Roer seg forresten straks hun får komme inntil enten meg eller pappaen. Går vi inn på rommet igjen blir hun helt fra seg.
Gjest Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 Så da skal jeg bare "holde maska" og lære henne å sovne selv igjen? Eller skal hun få kos?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå