anka81 Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Noen som kan hjelpe meg? Eg er blitt grqvid med nr 2 og fekk mage ganske tidleg. Kjenner allerede at eg begynner å bli oppblåst og eg nærmer meg uke 6. Det eg sliter med er: Vi skal gifte oss om noen mnd og er har allerede kjøpt kjole.. får liksom ikkje plass til magen min i den kjolen som eg har.. Hmm.. Finnes det kjole for gravide eller må eg til med "hestestr"? Er ikkje så stor av meg.. hehe..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 tror det finnes fine kjoler for gravide og. hvis ikke går det jo an å undersøke hva som kan gjøres med den kjolen du har fra før, hos skredder? vet ikke prisen på dette, men regner med det koster litt.. sett deg å søk etter brudekjole+gravid på google eller no så kommer det sikkert opp noen fine sider med masse kjoler!
anka81 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2007 hehe.. ja det kan eg jo!!!-- Sy dama fekk ett bilde der ho såg hvor stor eg var på samme tid sist. Ho bare lo og sa at eg var veldig optimist om eg skulle komme inn i kjolen, selv ETTER at den var sydd ut.. hehe
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 haha, ja det er jo en kul reaksjon å få!! hehe.. du får ha lykke til med å finne kjole da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå