T@NE Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Min lille tulle på 16 mnd har mange bittesmå røde prikker rundt munnen, noen sier smokke-utslett, men området med prikker er litt større enn det smokken går. Hva kan dette være?
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Gutten min er helt lik og det er så irriterende,el ihvertfall her for jeg får d et ikke bort...har prøvd alt av kremer og det jeg kan men det går ikke bort.Han har atopisk eksem så får fort slike utslett....men mange sier smokken til meg også og vet at det kommer en del fra den så har sluttet med den på dagen. Han min sikler veldig mye også,har blitt bedre etter smokkeslutt men når han sikler så blir det vått.også tenker jeg på alt han tar på ogs¨gnir han det inn i det våte rundt munnen så sier seg selv....håper bare det går bort snart,er så kjedelig når alle bildene blir med store utslett rundt munnen. Har andre noen råd tar jeg gjerne imot med takk:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #4 Skrevet 15. mai 2007 kan være en allergisk reaksjon også - spist noe "nytt"? Egg, fisk, jordbær, nøtter...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå