fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 #1 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke slik at man kan bruke mei tai fra de er bittesmå, til store? På de fleste jeg har sett nå, så står det F.eks baby taddler 0-18 mnd, taddler..18 mnd til 5 år o.l. Har vært på flere sider nå. Jeg vil gjerne ha en med hodestøtte, eller sånn der stykke å dra over hode hvis snuppa sovner..Men jeg vil gjerne ha en som jeg kan bruke leeeenge... Uten å måtte kjøpe en ny. Noen som har forslag til hvor jeg kan det, eller .. Mas mas mas... Beklager jenter..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #2 Skrevet 15. mai 2007 www.dotedot.com sine er kjempefine Jeg har sydd selv, ble ca 150 kr:-)
3jenter:-) Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hvis du går inn på tettinntil.com tror jeg de har et bruktmarked der hvor du kan få tak i mange ulike merker. Selv har jeg en colibribaby som jeg er veldig fornøyd med - kjøpt brukt for de lages visst ikke akkurat for tiden (hvis jeg har forstått det riktig). Lykke til!
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2007 He he...sy sjøl ja.... ! Hm, nei trur ikke æ ska legge ut på det...men trur nok ganske sikkert at det kan bli billigere ja.. for dæm va ganske dyr! MEN, æ vil bære! Va inne på dot e dot...eller ka det het no. Der kunnemman jo designe sin egen.. Æ skjønne bare ikke kofflr det hete babyhawk o.l. Betyr det at dæm ikke kan brukes når dæm e større? Sto liksom ikke nåkka heller.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2007 #5 Skrevet 15. mai 2007 Babyhawk er merket:-) toddler/smårolling betyr at den er for større barn fra 1 år og oppover. Du kan godt bruke den minste størrelsen etter fylte 1 år, det er bare panelet som kanskje ikke kommer så høyt opp bak hodet...hehe,håper du forstår:-)
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2007 Ok. Satt no å så på dotedot.com. Der kunne man jo faktisk lage sin egen. Det kost jo da vell å merke 1000 kr da... Men.. finn liksom ingen andre. Ikke nån me sånn å dra over hode iallefall. Alle e jo utsolgt som æ like ...åh, grumf, så vanskelig sånn her små ting ska være )
Blomman Skrevet 15. mai 2007 #7 Skrevet 15. mai 2007 kjenner du ingen som kan avse en kveld eller to å sy en for deg da - da får du den akkurat slik du vil - til en billig penge...
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2007 Nei dessverre så gjør æ ikke det. No blei æ i tvil ang dotedot og.. Det står at det det e avtagbar hodestøtte.. ? Det e vel sånn man kan sette på når bane sovne.? E helt fjern her no, har sett på så mange sider no, at æ vet nesten ikke ka æ ser etter lenger...
Linda og lille Oskar Skrevet 15. mai 2007 #9 Skrevet 15. mai 2007 sett å sjer æ å! spekulere.. vansekli! å alj som e fin e utsolgt ja.. å vanskeli å bestemm koss en æ vil ha..
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2007 Ja, absolutt alle æ syns har vært fin, og litt nøytral.. me kanskje sorte band, e utsolgt. Kan jo ikke kjøre rosa og greier hvis samboern plutselig skulle få løst å bære..he he. Men alle æ ser som e fin, e utsolgt. På alle siden æ no har vært på!! Fant jo på dot da, der man kunne spesial lage en sjøl, men det kosta jo 1000 kr! Å det va jo litt dyrt..men samtidig..så får man jo akkurat det mønstret man vil da!
Linda og lille Oskar Skrevet 15. mai 2007 #11 Skrevet 15. mai 2007 ja, må jo tenk på pappan å dakar! 1000kr e litt dyrt syns æ.. veit jo itj koss den e på.. har du prøvd nån eller?
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2007 Nei har aldri prøvd æ... Så her går det bare på godt rykte altså. Alle sir no det e VELDIG bra da. Men æ vet sannelig ikke. Kanskje æ må vente nån daga og se om det kommer nån inn på di andre siden...va jo tross alt nån 100-lappa billigere. Har kun prøvd ringslynga! Å DEN vil ikke snuppa her bruke i det hele tatt. Pluss at æ føle at æ må gå å holde under ho hele tia. Så da e jo litt av vinninga borte. Så ei på sentret her i byen idag som hadde mei tai, og bane hennes hang så fint der. Så sååå koselig ut..Å mora sjøl gikk å handla..så kjempe lettvint ut!
Linda og lille Oskar Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 jepp, såg ei igår æ, så møtt æ spør ho koss d va da:) å ho anbefalt d ja! har jo kunna dradd på sånn bæretreff å prøvd litt forskjelli.. men d tørs æ itj:)
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2007 Det skulle æ og gjerne..men har aldri hørt om nåkka bæretreff her i byen iallefall...så det blir gambling på mæ. Litt kjipt..for æ gambla på ringslynga og...Det va jo ingen suksess. Så håpe sannelig en mai tai e tingen. Hvis ikke så gjer æ opp..he he
Linda og lille Oskar Skrevet 15. mai 2007 #15 Skrevet 15. mai 2007 hehe, jepp! kor du bor da? Mamman min e flenk t å sy, så hvis æ kjøpe ein å e fornøyd m den kan ho prøv å sy ein te mæ.. håpe æ
fiona71*2pp Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. mai 2007 Tromsø... Så det burde jo vært nåkka her. Kanskje æ rett å slett ikke følge me..
Linda og lille Oskar Skrevet 15. mai 2007 #17 Skrevet 15. mai 2007 joda, e i tromsø å sjø.. hvis du går inn på tettinntil å på forume å på bæretreff finn du d:)
mammaentiltrulte Skrevet 15. mai 2007 #18 Skrevet 15. mai 2007 jeg har en tettiett happy monkey. har bare hatt den en uke. men er kjempe fornøyd. pappaen syntes den er kjempe kul han også
vinterbarn ;O) Skrevet 15. mai 2007 #19 Skrevet 15. mai 2007 På lotusbarn har de til 750,-..syns ikke det var sååå ille galt!! hehe.. Det er både baby hawk og toddlehawk.. Med frakt kom den på rett over 800,-... ihverfall litt billigere ;O) Bestillte selv... Men de er uten sove hette.. har uten sove hette nå også jeg, hjemmelagd.. og det går greit det, sover hun ;O) 4mnd... de går jo over nakken/hodet alikevel.. sitter så langt nedi der når de er små ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå