Gå til innhold

Når i all verden kan jeg forvente el....

Anbefalte innlegg

Har hatt nesten en uke med før-blødninger, før TR virkelig trampa inn med TUNGE sko på søndag. Så nå er jeg forvirret på når mensen egentlig hadde første dag.

Hva regner dere fra? Fra spotting (det gjør man vel egentlig ikke), fra de dagene man hadde enkeltdager med litt større blødning, eller fra det virkelig startet å strømme? Huff, det var kanskje litt ekkelt... Kanskje jeg må starte testinga allerede neste uke...

Hva tror dere kloke erfarne damer??

Fortsetter under...

Hei og hå!

Jeg tror man skal regne fra den dagen spottingen går over i skikkelig blødning, selv om det i begynnelsen ikke er snakk om store mengdene i førsten.

Så jeg ville startet testingen tidlig, siden du likevelk er såpass usikker, dumt å misse el.

Sorry, nå er vel jeg streng tatt ingen erfaren dame, men følte behov for å dele av min bittelille kunnskap!;) Hihi!

Lykke til:)

Det kan sikkert være litt forskjellig, men jeg ble gravid først når jeg beregnet EL fra den dagen jeg begynte å spotte/småblø. Tidligere gikk jeg ut fra den dagen jeg virkelig begynte å blø skikkelig, men det klaffa ikke så bra for min del....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...